معاون امنیتی استاندار تهران خبر داد

احضار متهمان توهین به رئیس جمهور

دادستان تهران گفت: نامه‌ای به فرماندهی پلیس تهران و معاون وزیر اطلاعات ارسال و درخواست شد نسبت به شناسایی عوامل حادثه دیروز ( جمعه) اقدام شود.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۴۷
توهین به رئیس جمهور جرم مشهود بود / پلیس باید گزارش می‌داد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، عباس جعفری دولت‌آبادی در خصوص ورود دادستان به موضوع توهین به رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس گفت: دادستانی تهران مانند سایر مواردی که تکلیف قانونی دارد به موضوع ورود می کند.

دادستان تهران افزود: در رابطه با حادثه روز گذشته چون جرم مشهود بوده و در منظر مأموران اتفاق افتاده پلیس مکلف به ارائه گزارش خود به دادستانی بوده است.

وی افزود: امروز هم یک نامه‌ای به فرماندهی پلیس تهران و معاون وزیر اطلاعات ارسال و درخواست کردم نسبت به شناسایی عوامل حادثه دیروز (جمعه) اقدام شود.

دادستان تهران همچنین تصریح کرد: امیدوارم این حساسیت در مورد سایر قوا هم مطرح باشد.

وی همچنین در خصوص تعداد بازداشت شدگان حادثه تروریستی تهران نیز گفت: در خصوص این حادثه افرادی در تهران دستگیر شدند که به لحاظ امنیتی و اطلاعاتی نمی‌توانیم جزییات را بگوییم. اجازه دهید تحقیقات تکمیل شود اما عواملی که روز حادثه و بعد از آن دستگیر شدند، تحت تحقیق هستند و امیدواریم بعد از تکمیل تحقیقات جزییات را برای مردم شرح دهیم.

جعفری دولت آبادی همچنین در خصوص مساله احضار یکی از ادمین‌های کانال‌های تلگرامی که گفته بود در هنگام حضور در دادسرا همسرش بدون هیچ حکمی بازداشت شده، گفت: در مورد اینگونه پرونده‌ها تحقیقات دادسرا محرمانه است اینکه هر کس به دادسرا احضار می‌شود بعدا اظهار نظر می‌کند درست نیست. ما اجازه نداریم درباره پرونده‌هایی که جنبه محرمانه تحقیقات آن مشخص است اظهار نظر کنیم. اما اتهام این خانم، این بوده که با یکی از سایت‌های ضدانقلاب همکاری می‌کرده و تحقیقات از این فرد شروع شده است.

دادستان تهران افزود: امیدواریم کسانی که بستگانشان بازداشت می‌شوند به جای مصاحبه کردن و متهم کردن دستگاه قضا به مراجع قضایی مراجعه کنند و حرف‌هایی نزنند که بی‌جهت منجر به اتهامات بعدی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها