راهپیمایی روز قدس، روز خروش امت اسلامی علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل از دقایقی پیش در سراسر کشور با حضور ملت انقلابی ایران آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۵۶۵
آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، امروز همه آزادگان و مسلمانان جهان به‌ویژه ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی با حضور پرشور، انقلابی و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت‌شان از آزادی قدس شریف، شعار همیشگی خود یعنی «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل» را سرداده و فریاد خشم و نفرت و انزجار خود را از ترور، اشغال و قتل عام فلسطینیان قهرمان به گوش جهانیان می‌رسانند.

امروز خیابان‌های سراسر کشور از آغازین دقایق صبح و پیش از شروع رسمی راهپیمایی روز جهانی قدس،‌ شاهد حضور ملت انقلابی همیشه در صحنه برای اعلام خشم و نفرت علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل بود.

ملت انقلابی ایران اسلامی امروز آمده‌اند تا با شعارهای "وصیت تمامی شهیدان‌، پیروی از رهبری است و قرآن"، "ولایت‌فقیه اصل دین است، محور اتحاد مسلمین است"، ضمن بیعت مجدد با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، بر عدم فراموشی موضوع آزادی قدس شریف و فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام تاکید کنند.

ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز هم‌صدا با جهان اسلام فریاد "جنایت منطقه زیر سر آمریکاست، کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست"، "رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است، سرنوشت اسرائیل، نابودی و سقوط است"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس" را سر دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها