جانشین انتظامی استان کرمان از کشف ۵۰۹ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شهرستان کهنوج خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۵۴۸
درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در کرمان

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ ناصر فرشید گفت: در پی یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس امنیت عمومی شهرستان کهنوج، از حمل محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان مسلح از استان‌های شرقی به جنوب استان با خبر شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران با به کارگیری حداکثر توان رزمی خود در مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و ضمن هماهنگی‌های قضائی، با رصد محورهای مواصلاتی، در محور کهنوج- فاریاب یک دستگاه پژو ۴۰۵ را شناسایی کردند.

جانشین انتظامی استان کرمان بیان کرد: پس از اطمینان از حمل محموله مواد مخدر توسط این خودرو، به منظور متوقف ساختن آن، دستور ایست صادر شد که راننده خودرو با تیراندازی به سمت پلیس و افزایش سرعت، قصد فرار داشت که با عکس العمل سریع ماموران مواجه شده و ناکام ماند.

وی اظهار داشت: در این عملیات و درگیری مسلحانه، پلیس با اقتدار عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده و موفق شد یکی از اشرار مسلح منطقه را دستگیر و در بازرسی از خودرو ۵۰۹ کیلوگرم تریاک، یک قبضه سلاح جنگی و مقادیری مهمات را کشف کند.

فرشید خاطرنشان کرد: مواد مخدر کشف شده به همراه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین انتظامی استان در پایان گفت: عبور مواد مخدر از شهرستان‌های جنوبی تبعات فرهنگی، اقتصادی و امنیتی فراوانی را به مردم این منطقه تحمیل کرده است، از این رو پلیس با تمام توان با این پدیده شوم مبارزه خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها