سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با جام جم مطرح کرد:

حضور کمیسیون امنیت ملی‌مجلس در مرز ایران، ترکیه، عراق

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از دستگیری عاملان ترور 8 نفر از نیروهای مرزبانی خبر داد و گفت: در این رابطه دو متهم که جز گروهک جیش‌ الظلم هستند دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۴۴۵۴۷
جزئیات دستگیری عاملان ترور 8 نفر از نیروهای مرزبانی

به گزارش جام جم آنلاین، حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی‎راد در گفت‌وگو با میزان از دستگیری عاملان ترور 8 نفر از نیروهای مرزبانی خبر داد و گفت: در سال 94 در اقدام تروریستی 8 نفر از مرزبانان غیور کشورمان به شهادت رسیدند.

وی افزود: در این رابطه دو متهم که از اعضای گروهک جیش‎ الظلم هستند دستگیر شدند و در اظهارات خود بیان کرده اند که در ترور 8 نفر از نیروهای مرزبانی و ربوده شدن 5 مرزبان نقش داشتند.

حجت الاسلام موحدی راد اضافه کرد: همچنین این دو متهم در اظهارات خود گفته‎اند که از خاک پاکستان وارد جمهوری اسلامی شدند و از این طریق مواد مخدر هم وارد کشور می‌کردند.

دادستان زاهدان در پایان خاطرنشان کرد: دو متهم دستگیر شده بیان کرده‌اند که 5 مرزبان ربوده شده را به خاک پاکستان منتقل کرده‌اند، در حال حاضر پرونده در مرکز استان در شعبه ویژه جرایم امنیتی مطرح رسیدگی است.

وی افزود: در خصوص درگیری ماموران امنیتی با گروهک انصار الفرقان در شهرستان چابهار نیز ۵ نفر دستگیر شدند که دو نفر اتباع بیگانه بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها