موزه‌های عجیب غریبی که در عصر جدید ظهور کرده‌اند، شاید برای همگان جالب و خوشایند نباشند، ولی افرادی هستند که حاضرند برای دیدن این موزه‌ها هزینه‌های هنگفتی بپردازند و کیلومتر‌ها سفر کنند.
کد خبر: ۱۰۴۴۵۰۳
موزه های  عجیب و غریب در دنیا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نشنال جئوگرافیک،موزه‌ها، معمولا مجموعه جمع آوری شده‌ای از آثار باستانی در زمینه هنر، علم، صنعت، فرهنگ اقوام، پوشش و غیره قلمداد می‌شوند. موزه‌های معروف بسیاری در سراسر جهان وجود دارند. موزه‌هایی چون؛ موزه لوور در فرانسه، سلمون گوگنهایم در امریکا، موزه بریتیش در انگلستان، موزه پرادو در اسپانیا و... . اما موزه‌های عجیب غریبی که در عصر جدید ظهور کرده‌اند، شاید برای همگان جالب و خوشایند نباشند، ولی افرادی هستند که حاضرند برای دیدن این موزه‌ها هزینه‌های هنگفتی بپردازند و کیلومتر‌ها سفر کنند.

موزه کانکون در مکزیک که از بیش از 470 مجسمه زیر آب تشکیل شده است. برای گشت و گذار در این موزه حتما لازم نیست که غواص باشید و به عمق دریا بروید، گردآورندگان این موزه انتخاب های زیادی را به بازدیدکنندگان می دهند از جمله، قایق هایی که کف شیشه ای دارند و افرادی که در غواصی کمکتان می کنند.


موزه نودل در اوساکای ژاپن که از 800 بسته نودل درست شده است و سیر تکامل این موادغذایی در طول یک دهه را نشان می دهد


نمایشگاه اتومبیل های آلمانی کلاسیک در خارج از موزه جاسوسی بین المللی در طول جشن سالگرد 2007 سقوط دیوار برلین در و اشنگتن دی سی.

یک کودک مومیایی نشسته در موزه پزشکی مومی گواناویواتو، یکی از جاذبه های گردشگری محبوب مکزیک است.


موزه ملی توالت سلابه در دهلی نو، هند،


موزه شکنجه و بازجویی در آمستردام هلند که دارای کتابخانه ای با کتابها و مقالاتی نیز در این خصوص هست.


موزه مو.داستان این موزه به زمانی برمی‌گردد که گالیپ کورکاسو کوزه گر مشهور ترکیه در سال ۱۹۷۹ شروع به جمع آوری موهای خانم ها می‌کند. هدف او از جمع آوری مو‌ها این بود که مردم در کلاس‌های کوزه‌گری او شرکت کنند.ویبیش از ۱۶۰۰۰ موی مختلف از زنان دنیا جمع‌آوری کرد و با این کار، توانست نام خود را در کتاب رکورددارها ثبت کند.


موزه جادوگرها در ایسلند/ ین موزه علاوه بر نمایش محاکمه جادوگران در طول تاریخ به سیر تغییر تفسیر جادو در آن نیز پرداخته است. حتی در آن می توان آموزش مهارت های جادوگری امروزی را نیز دید.


موزه آدم های فضایی در نیو مکزیکو/ مرکز تحقیقات و موزه ویژه ای در نیومکزیکوی امریکا با موضوع موجودات فضایی و یوفو در راسول وجود دارد که مملو از اشیای کشف شده از موجودات ناشناخته و بشقاب پرنده ها است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها