سرنشین خودروی اپتیما در شرق تهران قربانی جدید اسیدپاشی شد. عامل اسیدپاشی با انگیزه انتقامجویی دست به این کار زد.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۱۴
اسیدپاشی دوباره قربانی گرفت

به گزارش جام‌جم، شامگاه سه‌شنبه مردی با پلیس تهران تماس گرفت واز وقوع اسیدپاشی در یکی از محله‌های تهرانپارس خبر داد. ماموران کلانتری با حضور در محل مشاهده کردند خودروی اپتیمایی کنارخیابان متوقف شده و پسری جوان که از سرنشینان خودروست فریاد می‌زند، سوختم سوختم.

ماموران همچنین متوجه حضور جوان دیگری داخل خودرو شدند که بشدت شوکه شده بود. قربانی اسیدپاشی به بیمارستان منتقل شد. ماموران به تحقیق از دوست او پرداختند تا راز این اسیدپاشی فاش شود.

وی به افسر تحقیق گفت: من و دوستم سوار خودروی اپتیمای من در حال حرف‌زدن بودیم‌ که ناگهان خودرویی به سمتمان آمد و توقف کرد. راننده با اشاره به ما فهماند که به دنبال نشانی خانه‌ای است. شیشه را که پایین دادیم تا راهنمایی‌اش کنیم، محتویات ظرفی را روی دوستم ریخت. با شنیدن صدای سوختم سوختم دوستم متوجه اسیدپاشی شدم. نمی‌دانم او چه کسی است و انگیزه‌اش از این کار چیست.

همزمان با وقوع این اسیدپاشی، تحقیقات پلیسی برای بازداشت راننده اسیدپاش آغاز شد تا این که ماموران با حضور در بیمارستان به تحقیق از قربانی اسیدپاشی پرداختند که معلوم شد او با یکی از دوستانش از چندی پیش اختلاف‌هایی داشته و به احتمال قوی اسیدپاشی کار اوست. ماموران با مشخصاتی که از جوان اسیدپاش به دست آوردند، جست‌وجو برای یافتن وی را آغاز کردند تا این که وی ساعاتی بعد از حادثه اسیدپاشی در مخفیگاهش بازداشت شد .

این متهم در بازجویی پلیسی ابتدا منکر اسیدپاشی شد اما در ادامه تحقیقات سکوت خود را شکست و به اسیدپاشی اعتراف کرد.او با دستور قضایی دیروز در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا انگیزه‌اش از اسیدپاشی معلوم شود.

دکتر مصطفی ده‌مرده‌ئی، رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی بیمارستان شهید مطهری به جام‌جم گفت: این پسر 19 ساله که قربانی اسیدپاشی است، شامگاه سه‌شنبه توسط خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شد. وی از ناحیه سر، صورت و دست‌ها دچار سوختگی با اسید شده و خوشبختانه به چشمانش آسیبی وارد نشده است. سوختگی او 12 درصد است. با توجه به درخواست خانواده این جوان، او با رضایت آنها دیروز از بیمارستان مرخص شد و به خانه‌اش بازگشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها