اسرائیلی‌ها برای خروج از اراضی اشغالی صف کشیده‌اند

فرار از جهنم‌صهیونیست‌ها

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفت و گو با جام جم آنلاین

روز قدس شرافتمندانه ترین آرمان تاریخ معاصر است / پیام حضرت امام، مساله فلسطین فرهنگ شود

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران در آستانه روز جهانی قدس اظهار داشت: مناسبت هایی همچون یوم الله قدس آرمان اساسی امت فلسطین که همانا رویارویی با دشمن اصلی خود یعنی رژیم جنایتکار صهیونیستی را به ما گوشزد می کند.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۵۰
روز قدس شرافتمندانه ترین آرمان تاریخ معاصر است / پیام حضرت امام، مساله فلسطین فرهنگ شود

خالدالقدومی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین؛ در اهمیت این روز با تاکید بر مقابله جدی با رژیم اشغالگر قدس افزود: متاسفانه ما امروز در حالی این مناسبت را که از ابتکارات بنیانگذار جمهوری اسلامی خمینی کبیر است گرامی می داریم، که اوضاع منطقه نه دوست را شاد می کند و نه دشمن را ناراحت .

وی با ابراز تاسف و انزجار شدید از شرایط نابسامان منطقه ای تصریح کرد: باید بگویم که اختلافات فرقه ای و مذهبی مسلمانان را در برگرفته است و از آن تاسف برانگیز تر اینکه، هم قاتل و هم مقتول از مسلمانان و از اهل منطقه هستند و هیچ طرفی هم برنده نیست. چرا که همه طرفهای درگیر دارای قبله و کتاب و پیامبر واحدی هستند.

این فعال سیاسی فلسطینی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدواریم مناسبت روز قدس و یادمان آن که از شرافتمندانه ترین و عادلانه ترین هدف و آرمان در تاریخ معاصر سخن می گوید و همانا مساله فلسطین و قدس است، از این رو ضرورت دارد بیش از گذشته مسلمانان بر وحدت خود بی افزایند و اختلافات را کنار گذارند.

القدومی با اشاره به بخشی از فرازهای امام خمینی(ره) در خصوص اهمیت مسئله فلسطین و قدس شریف یادآور شد: همانگونه که امام راحل رحمة الله فرمودند ، ما نباید فقط به یک مناسبت در سال بسنده کنیم بلکه احیای مساله فلسطین به یک فرهنگ با هدف یاری رساندن به مظلوم و مبارزه با ظالم تبدیل گردد به ویژه آنکه در همه جهان ثابت شده است که صفات ظالم ، ستمگر و جانی و قاتل کودکان همان رژیم صهیونیستی است و خطر آن تنها متوجه فلسطینیان نسیت که امنیت همه کشورهای منطقه را تهدید می کند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در پایان خاطر نشان کرد: ما فلسطینیان همواره خواهان روابط متعادل و متوازنی با کشورهای عربی و اسلامی هستیم . ما اعتقاد داریم که همه بایستی در کنار و همراه حقانیت فلسطین باشند چرا که وحدت و انسجام امت بزرگ مسلمان مایه قوت و اقتدار ما فلسطینیان است و از سویی تفرقه آن موجب ضعف ما و قوت دشمن می گردد. از این رو از خداوند سبحان مسالت داریم که تلاشها به منظور آشتی و توافق میان همه برادران در منطقه به ثمر بنشیند و امت رفعت و سربلندی و اقتدارش را تحقق ببخشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها