مرد معتاد که متهم است با همدستی یکی از دوستانش، پسری را در پاتوقشان به قتل رسانده، در جلسه دادگاه منکر اتهام خود شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۲۶
انکار قتل پسر معتاد در پاتوق معتادان

به گزارش جام‌جم، 12 بهمن 93، ماموران گشت کلانتری 128 تهران‌نو، جسد پسری جوان را در زیر یک پل کشف کردند.

افراد ناشناس، دست و پای مقتول را بسته و یک کاپشن نیز روی صورتش انداخته بودند. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تیمی از کارآگاهان به ردیابی تلفن همراه مقتول پرداختند و رد پای مردی معتاد را پیدا کردند.

رحیم پس از دستگیری از ماجرای درگیری مرگبارشان با مقتول پرده برداشت و گفت: «چند روز پیش، همراه یکی از دوستانم به نام امیر در حال مصرف مواد مخدر در پاتوقمان بودیم که مقتول سر رسید. فکر کردیم مامور است برای همین درگیر شدیم. من مدتی قبل در تعقیب و گریز پلیس تیر خورده بودم و پایم زخمی بود. برای همین امیر به هواخواهی از من وارد دعوا شد. او دو ضربه مشت به مقتول زد و دست و پایش را با طناب بست. وقتی داشتیم پاتوق را ترک می‌کردیم، مقتول هنوز زنده بود.» مدتی بعد، امیر نیز در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

او نیز که به مواد مخدر اعتیاد دارد، منکر قتل شد و گفت: «آن روز به هواخواهی از رحیم وارد دعوا شدم و با مشت به صورت مقتول کوبیدم. او روی زمین افتاد و دعوا تمام شد اما وقتی داشتم پاتوق را ترک می‌کردم به من فحاشی کرد برای همین دست و پایش را با طناب بستم و کاپشنش را هم روی سرش انداختیم. من آخرین نفری بودم که از آنجا بیرون آمدم اما تا زمان دستگیری نمی‌دانستم قتلی اتفاق افتاده است.»

با ثبت اعترافات متهمان، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی قرار گرفت.

صبح دیروز، در ابتدای جلسه، اولیای دم درخواست قصاص کردند. سپس هر دو متهم در جایگاه ایستادند و مدعی زنده بودن مقتول هنگام ترک صحنه جرم شدند.

امیر که به اتهام قتل عمد محاکمه شد، گفت: «مقتول نفس می‌کشید و زنده بود. ما فقط با هم کتک‌کاری کردیم. موقع ترک پاتوق هم تلفن همراه و 35 هزار تومان وجه نقد او را دزدیدم.»

رحیم نیز همین حرف‌ها را تکرار کرد تا زنگ پایان جلسه به صدا درآید. قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها