حضور خودروهای چینی در بازار ایران در سال‌های اخیر شتاب فزاینده‌ای گرفته است و به نظر می‌رسد رگ خواب ایرانی‌ها دست چینی‌هاست.
کد خبر: ۱۰۴۳۷۷۳
افت قیمت محصولات برلیانس چقدر است؟ +جدول و عکس

به گزارش جام جم آنلاین، یکی از کمپانی‌های چینی که از همان بدو ورود با استقبال بسیار خوبی مواجه شد، برلیانس بوده که با عرضه محصولاتی با ظاهر جذاب ب‌ام‌و و با آپشن‌هایی تقریباً قابل‌قبول، از همان ابتدا توانست نامی برای خود دست‌وپا کند.

بسیاری بر این باورند که محصولات چینی افت قیمت بالایی دارند و به عبارتی مشتری اول و آخر خودرو را، خریدار اول می‌دانند.

H330

این خودرو یک سدان شهری بوده و با بهره‌­گیری از یک پیشرانه 4 سیلندر دارای توان 103 اسب بخار است. حداکثر سرعت این خودرو برابر با 170 کیلومتر در ساعت بوده و مقدار مصرف در حالت ترکیبی نیز برابر با 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است. این خودرو با جعبه دنده‌های دستی و خودکار روانه بازار شده است.

H320

برلیانس H320، یک خودرو هاچبک زیبا بوده و برای دوستداران هاچبک‌ها، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. پیشرانه این خودرو دقیقاً مانند H330 بوده و همان مشخصات فنی را یدک می‌کشد. افت قیمت این هاچبک چینی به‌صورت جدول زیر است.

H230

این خودرو سدانی دیگر از برلیانس است که بر خلاف مدل های بالا طراحی چندان خوشایندی ندارد و حداکثر سرعت آن 180 کیلومتر بر ساعت و مقدار مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 6.3 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است. این خودرو نیز در دو مدل جعبه دنده دستی و خودکار در بازار وجود دارد.

H220

هاچبکی دیگر از برلیانس که بر خلاف خویشاوندانش ظاهر نازیبایی دارد و افت قیمت آن به‌صورت زیر است.مدل اتومات این خودرو در سال 96 به بازار عرضه‌شده است و مدل دنده‌ای نیز از سال 95 در بازار وجود داشته و افت قیمت آن نیز حدود 7% است.

V5

برلیانس V5، کپی ناقص از ب‌ام‌و X1 که دارای پیشرانه 1600 سی‌سی 4 سیلندری است. حداکثر سرعت این خودرو 178 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا 100 آن نیز 12 ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 6.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است. این خودرو فقط دارای تولیدات سال‌های 93 و 94 در بازار بوده و مقدار افت قیمت سال 93 نسبت به 94 حدود 5 درصد است.

همان‌طور که ملاحظه می‌شود، افت قیمت برلیانس چندان بالا نبوده و منطقی به نظر می‌رسد، البته افت مدل‌های اتوماتیک بیشتر از مدل‌های دنده‌ای است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها