سردار کوثری در گفتگو با جام جم آنلاین تشریح کرد:

پیام های خاص حملات موشکی سپاه / ایران مانند افغانستان و یمن نیست!

اسماعیل کوثری، با اشاره به پیام های منطقه ای و بین المللی حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های داعش در دیرالزور سوریه گفت: تروریست ها و حامیان آنها به ویژه آمریکاییها بدانند در صورت ادامه شرارت ضربات سنگین تری دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۴۳۳۴۲
پیام های خاص  حملات موشکی سپاه / ایران مانند افغانستان و یمن نیست!

کوثری در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه ایران با هر گونه تهدید امنیت ملی خود با شدیدترین وجه برخورد خواهد کرد، اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه شروع کننده نخواهد بود ولی اجازه نمی دهد تروریست ها و حامیان آنها امنیت مردم و کشور ایران را خدشه دار کنند و جمهوری اسلامی در برابر هر گونه تهدیدی دفاع همه جانبه خواهد کرد.

وی حمله موشکی شب گذشته سپاه به مقر داعش را پاسخ کوچکی بر جنایات داعش در 17 خرداد دانست و گفت: داعشی ها خطای بزرگی انجام دادند و ایران همان موقع اعلام کرد که این جنایت را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم تاکید کرد: حمله موشکی شب گذشته به مقر داعش ضرب شست اندکی بود و اگر کوچکترین حرکتی از طرف داعشی ها و سایر گروههای تروریستی علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد ضربات مهلکی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: حامیان تروریست ها نیز بدانند اگر بخواهند اقدامی علیه ایران انجام شود با ضربات سنگینی مواجه خواهند شد.

کوثری یادآور شد: پیام اول حملات موشکی شب گذشته این است که گروههای تروریستی بدانند ایران قدرتمند مانند عراق، سوریه، افغانستان و یمن نیست و هرگونه اقدام آنها با ضربات مهلکی مواجه خواهد شد و هیچگونه گذشتی در کار نخواهد بود.

وی افزود: پیام منطقه ای و بین المللی حمله موشکی سپاه نیز این است که حامیان تروریست ها و جنایتکاران بدانند هر گونه حمایت آنها از تروریست ها برای خدشه دار کردن امنیت ایران تبعات سنگینی برای آنها خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها