کودکان محک در یکی از روزهای بلند ماه رمضان به تماشای نمایشی شاد و کودکانه نشستند.
کد خبر: ۱۰۴۳۳۰۵
تئاتر به اقامتگاه محک آمد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی محک، در این نمایش که اخلاق و کارهای خوب را براساس آموزه‌های دینی به کودکان یادآوری می‌کرد، کودکان مبتلا به سرطان ساکن در اقامتگاه محک، در کنار والدین خود لحظات شادی را تجربه کردند و ساعاتی با نمایش پر هیجان گروه تئاتر اسرا به بازی و شادی همراه دیگر دوستانشان سرگرم شدند.

گروه تئاتر اسرا به صورت داوطلبانه به محک آمده بود. اعضای این گروه دو نفره در سالن اجتماعات اقامتگاه با عروسک‌های خاله پیرزن، سنجاب و شیطونک، چند نمایش متفاوت اجرا کردند و خنده و شادی را مهمان قلب‌های کوچک و پرامید کودکان کردند.

بخش دیگری برنامه با بازی‌های گروهی همراه بود. کودکان دست در دست هم دادند و گرد هم جمع شدند و با آهنگ‌های محلی شمالی و جنوبی که یادآور شهر و دیار مختلف آنها بود همراه با هنرمندان، ترانه‌های کودکانه خواندند. در پایان همراه با مادرانشان برای رقابت بر سر خنده‌ای از سر ذوق و بی‌بهانه مسابقه دادند و فضای اقامتگاه را غرق سرور و شادی کردند.

در حالی که تا پایان سال 1395 بیش از 27 هزار کودک مبتلا به سرطان تحت حمایت محک قرار گرفته‌اند، هر روز هم 6 کودک مبتلا به سرطان به مجموع آنها اضافه می‌شود.

تنها با مشارکت همدلانه تمام نیکوکاران سرزمین‌مان است که ارائه خدمات درمانی و حمایتی و حفظ کیفیت زندگی کودکان در مسیر درمان میسر می‌شود.

امیدواریم با تداوم این همراهی، کودکان مبتلا به سرطان در سراسر ایران در روزهای درمان تا رسیدن به سلامتی شادمانه زندگی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها