نکته تاسف بار برای تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی

دلال ها از بازیکنان ایران چه می خواستند؟!

همانطور که برخی از کارشناسان والیبال پیش بینی می کردند تیم ملی والیبال ایران در این دوره از رقابت های لیگ جهانی عملکرد نسبتا ضعیفی از خود نشان داد تا جایی در مرحله نهایی این رقابت ها پیدا نکند.
کد خبر: ۱۰۴۲۸۲۶
دلال ها از بازیکنان ایران چه می خواستند؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در سه ست متوالی مغلوب لهستان قدرتمند شد تا امیدهایش را برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی 2017 از دست بدهد. ایران در کنار ایتالیا و آرژانتین عدم صعودشان به مرحله نهایی قطعی شده است.

در حالی که انتقادات زیادی به تیم ملی والیبال ایران می شود و همه از لزوم جوانگرایی در تیم ملی والیبال ایران می گویند حالا خبرهای نه چندان خوشایند دیگری از اردوی تیم ملی هم می رسد.

گفته می شود دلالان والیبالی در چند روز اخیر مدام حضور ثابت در کنار تیم ملی والیبال ایران در لهستان داشته اند و باعث شده اند که تمرکز بازیکنان تراز اولی مثل میلاد عبادی پور کاملا به هم بخورد.

البته فدراسیون والیبال اقداماتی برای مقابله با پدیده نفوذ دلال ها به تیم ملی دارد اما به هر حال در لهستان دلال ها از سر و کول تیم ملی والیبال ایران و ستاره هایش بالا رفتند.

جمشید حمیدی کارشناس والیبال به جام جم آنلاین می گوید: «متاسفانه تمرکز بازیکنان ایران کاملا به هم ریخته بود که حضور چهره های غیر مرتبط (همان دلال ها) اصلی ترین دلیل است. واسطه های به اصطلاح بین المللی نباید به این راحتی در کنار تیم ملی حضور داشته باشند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها