مردی که رکورد پرش بدون حفاظ از آبشار نیاگارا را شکسته بود در تلاشی دوباره برای شکستن این رکورد، جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۳۱
رکورددار شیرجه به داخل آبشار نیاگارا در شیرجه دوم کشته شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین و بنا به گزارش وبسایت ایندیپندنت، کرک جونز مردی که در سال ۲۰۰۳ موفق شده بود بدون هیچ حفاظی به داخل آبشار نیاگارا شیرجه بزند، در تلاشی دیگر برای انجام این کار جان خود را از دست داد.

به گفته پلیس، جسد کرک جونز ۵۳ ساله، روز دوم ژوئن در رودخانه نیاگارا و در فاصله ۱۹ کیلومتری از آبشار توسط گارد ساحلی آمریکا پیدا شد. به گفته پلیس، کرک جونز این بار برای پرش به داخل آبشار نیاگارا از یک توپ بادی بزرگ استفاده کرده بود.

گروهبان برایان نیزبت از پلیس ایالتی پارک های نیویورک به نقل از بازرسان پلیس گفت کرک جونز در تاریخ نوزدهم آوریل تلاش کرده بود تا با رفتن به داخل یک توپ بادی با قطر سه متر به داخل آبشار نیاگارا بپرد. توپ بادی او چند روز بعد توسط یک قایق پیدا شده بود.

به نوشته وبسایت «پن لایو»، کرک جونز به خاطر نخستین پرش به داخل آبشار نیاگارا که شامل سقوط از ارتفاعی ۵۵ متری بود، از سوی دولت کانادا به بدلکاری بدون مجوز متهم به و به پرداخت سه هزار دلار جریمه شده بود.

پس از پرش جونز به داخل آبشار نیاگارا در سال ۲۰۰۳، تا کنون تنها سه نفر دیگر موفق شده اند بدون حفاظ به داخل این آبشار شیرجه زده و از آن جان سالم بدر ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها