مسئول روابط عمومی آتش نشانی اهواز از جان باختن یک کودک سه ساله اهوازی به علت غرق شدن در چاه فاضلاب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۱۰۲
کودک در چاه فاضلاب غرق شد+ عکس

به گزارش جام جم آنلاین، مقصود حق شناش در گفت و گو با مهر اظهار کرد: شب گذشته یک کودک سه ساله اهوازی در یکی از چاه های فاضلاب واقع در بلوار گلستان اهواز و در عمیق ترین بخش چاه سقوط کرد و متاسفانه جان باخت.نام این کودک سه ساله علی بروایه است.

وی افزود: بعد از این حادثه، ماموران امداد نجات آتش نشانی به محل اعزام شدند ولی تلاش برای یافتن جسد این کودک سه ساله هنوز ادامه دارد و جسد وی پیدا نشده است.

در نوروز سال ۹۵ نیز کودک 2 سال و نیمه ای در چاله های فاضلاب کوی گلدشت اهواز غرق شد و جان سپرد به همین دلیل به نظر می رسد باید فکری اساسی برای حل این مشکل در اهواز اندیشیده شود تا افراد بیشتری دچار مشکل نشوند.

در پی این حادثه شرکت آب و فاضلاب اهواز توضیحاتی در خصوص مرگ کودک اهوازی بر اثر سقوط در کانال فاضلاب ارائه کرد و این کانال را متعلق به شهرداری اهواز دانست.

در توضیحات شرکت آب و فاضلاب اهواز آمده است: ضمن ابراز تاسف و همدردی از حادثه سقوط کودک اهوازی در کانال دفع آب های سطحی به اطلاع کلیه شهروندان گرامی می رساند، این کانال متعلق به شهرداری و جهت دفع آب های سطحی در منطقه می باشد که در موازات کانال دفع فاضلاب شرکت آبفا قرارگرفته است. مراتب تاسف و نگرانی شرکت آبفا در زمینه پاسخگویی و تنویرافکار عمومی بر مسئولان آن واجب می سازد توضیحاتی در این خصوص اطلاع رسانی نمایند.

در ادامه این توضیحات عنوان شده است: کانال دفع آب های سطحی یادشده در حوزه خدمات شهرداری بوده که مراحل روپوش گذاری نیز از سوی متولی مربوطه صورت پذیرفته و به همین ترتیب بهره برداری از آن نیز در اختیار این نهاد است. شرکت آبفا اهواز همواره آمادگی خود جهت همکاری در راستای ارائه خدمات به مردم شریف و فهیم اهواز و به ویژه ساماندهی این کانال ها را به محضر متولیان محترم امر رسانده و هر زمان که این نهاد درخواست همکاری نماید با تمام توان خود اقدام خواهد نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها