‌دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی از انهدام باند تهیه و توزیع شیشه در استان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۱۸
انهدام باند شیشه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در آذربایجان شرقی

‌به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا،‌ سردار محمدعلی نصرتی در کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به بخشی از فعالیت‌های دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان گفت: خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌‌های انجام شده در استان، بیش از تعیین تکلیف‌های کشوری برای استان است که تمامی این اقدامات و موفقیت‌های ناشی از آن ناشی از دلسوزی و هماهنگی تمامی مدیران مربوطه و به ویژه دکتر جبارزاده است.

وی با بیان اینکه علی رغم اقدامات انجام شده، هنوز در این حوزه مشکل داریم عنوان کرد: از نظر مردم، مواد مخدر‌ در سال 93، دومین‌ در سال 94 سومین و در سال 95‌ چهارمین آسیب اولویت دار استان بود که این آمار حاکی از رضایت‌بخش بودن اقدامات انجام شده استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر از منظر مردم است.

‌‌دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، هزینه و خسارت سالانه ناشی از مواد مخدر را بیش از 10 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تلاش ما بر اجتماعی و علمی تر کردن مبارزه با مواد مخدر متمرکز شده است و با این اقدامات باید تلاش کنیم برخی عوامل مسئول در قضیه را از انفعالی، رخوت، تنبلی و بی تفاوتی خارج کنیم.

سردار نصرتی تصریح کرد: نباید بعد از بروز اتفاق در جامعه به فکر برخورد با آن باشیم بلکه باید آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه را نسبت به این موضوع حساس کنیم.

وی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر دانشگاه ها در زمینه مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: به جرات می‌گویم که به عملکرد دانشگاه ها، نمره قبولی نمی دهم چرا که نتوانسته‌اند در زمینه مقابله با مشکلات مختلف اجتماعی، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

‌دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده از فضای مجازی و با رویکرد علمی، فرهنگی و اجتماعی برای آگاه‌سازی جوانان از مضرات مصرف مواد مخدر گفت: دشمن، جنگ تمام عیار خود را از طریق همین فضا علیه ایران اسلامی آغاز کرده است و ما نیز باید از همین طریق به مقابله با آنان بپردازیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها