سدان لیفان 620 در سال 2009 میلادی و پس از تجربه ناموفق سری 520 توسط این شرکت چینی که بیشتر با ساخت موتورسیکلت شهرت دارد، علاوه بر کشور سازنده به بازار کشورهای در حال توسعه‌ای همچون ایران، برزیل و روسیه عرضه شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۲۹
خرید لیفان 620 منطقی است؟ +عکس و جدول‌قیمت

به گزارش جام جم آنلاین، سدان لیفان 620 در سال 2009 میلادی و پس از تجربه ناموفق سری 520 توسط این شرکت چینی که بیشتر با ساخت موتورسیکلت شهرت دارد، علاوه بر کشور سازنده به بازار کشورهای در حال توسعه‌ای همچون ایران، برزیل و روسیه عرضه شد. این خودرو نسبت به سلف خود بهبودهای قابل‌توجهی را تجربه کرده و به همین دلیل فروش آن نسبت به مدل قبلی افزایش پیدا کرده است.

همکاری لیفان و کرمان خودرو از خودروی سدان 520 آغاز شد و اگرچه در ایتدای راه چندان موفق نبود، اما با عرضه مدل 620 اوضاع کمی تغییر کرد و روند مثبتی را تجربه کرد و خود چراغ راهی شد تا این همکاری به مدل موفق 820 منتهی گردد.

لیفان 620 که از سال 1389 توانست جاده‌های ایران را لمس کند، با پیشرانه 1.8 لیتری در اختیار مشتریان قرار گرفت و این در حالی است که اخیراً این خودرو با پیشرانه 1.6 لیتری نیز عرضه می‌شود. جالب است بدانید که این خودرو در چین تنها با پیشرانه 1.6 لیتری به فروش می‌رسد.

این جدول قیمت سدان لیفان 620 در بازار ایران را نشان می‌دهد.

در مورد این خودرو، می‌بایست به افت قیمت بالای آن اشاره کرد که این خصوصیت اکثر خودروهای چینی است و می‌تواند عاملی منطقی برای بازدارنده بودن خرید آن باشد، زیرا این خودرو در 3 سال، حدود 20% افت قیمت را تجربه می‌کند که عدد نسبتاً بالایی برای این مدل است.

همچنین این خودرو به‌ واسطه انتقال صدای پیشرانه به داخل اتاقک، گزینه چندان مناسبی برای سفرهای بین‌شهری نیست و این صدای مزاحم در درازمدت واقعاً آزاردهنده خواهد بود و با توجه به این عامل، سدان 620 برای مسیرهای داخل شهری مناسب‌تر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها