با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن، 7 طرح صنعتی در استان کرمان به بهره برداری رسیده و برای 806 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۴۴
ایجاد  اشتغال در استان های کرمان و خراسان رضوی با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی این بانک، طرح های یاد شده از 46 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 21 میلیارد تومان تسهیلات ریالی این بانک استفاده کرده اند.

طرح های صنعتی ایجاد شده در کرمان شامل صنایع فولاد کرمان، صنایع فولاد هما ، فولاد تنبور، فولاد زرند ایرانیان، فرآوران ذغالسنگ پابدانا، شرکت آماتیس شهر بابک و پارس پپتک می شود.

گفتنی است 5 طرح صنعتی نیز با 436 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 8 میلیارد تومان تسهیلات ریالی بانک صنعت و معدن در استان کرمان در حال اجرا هستند که با تکمیل و راه اندازی آنها 950 شغل مستقیم ایجاد می شود.

  • افتتاح ٨ طرح صنعتی در استان خراسان رضوی

همچنین، با به بهره برداری رسیدن ٨ طرح صنعتی با تسهیلات ٤ میلیون یورو تسهیلات ارزی و ٧٠ میلیارد تومان تسهیلات ریالی بانک صنعت و معدن برای ٥٥٠ نفر اشتغال مستقیم در استان خراسان رضوی ایجاد شده است.

این طرح ها شامل داروسازی طاها، اسرار پویای شرق، ایمن خودرو شرق ، پارت پاپیروس، آزمایشگاه تستا، نگین نگر خراسان، پرین بتون آمود و پمپ فرمان طوس است.

١٥ طرح صنعتی نیز با بهره مندی از ٢٧٢میلیون یورو و ١ میلیارد و ٧٠٠ میلیون یوآن چین تسهیلات ارزی و ١٤٠ میلیارد تومان تسهیلات ریالی این بانک در استان خراسان رضوی درحال اجراست که در مجموع ١٥٠٠ شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد.

گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان خراسان رضوی تاکنون بیش از ١٠٠ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها