خرید خودرو همواره امری هیجان‌انگیز و درعین‌حال استرس‌زا بوده و هست؛ بدون شک یکی از عوامل استرس‌زا، قیمت واقعی خودرو است و قطع به‌یقین در صورت آگاهی از قیمت خودرو و صدالبته قیمت واقعی خودرو، خریدی به‌مراتب مطمئن‌تر خواهید داشت.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۷۴
با اسکالا هاچبک گمنام بازار ایران آشنا شوید +عکس و جدول قیمت

به گزارش جام جم آنلاین، خرید خودرو همواره امری هیجان‌انگیز و درعین‌حال استرس‌زا بوده و هست؛ بدون شک یکی از عوامل استرس‌زا، قیمت واقعی خودرو است و قطع به‌یقین در صورت آگاهی از قیمت خودرو و صدالبته قیمت واقعی خودرو، خریدی به‌مراتب مطمئن‌تر خواهید داشت. رنو با ارائه محصولاتی چون تندر، تا حدود بسیار زیادی رضایت خاطر مشتریان ایرانی را جلب کرده و چند سالی است که با طراحی هاچبک خوش استیل رنو اسکالا یا همان مگان هاچبک، به جنگ رقبایی قدرتمند از جمله مزدا3 هاچبک و i30 رفته است.

اسکالا دارای طراحی ظاهری چشم‌نوازی است که این زیبایی مرهون عواملی چون گلگیرها، شیشه جلوپنجره، چراغ‌های جلو و ... است. این جذابیت فقط به‌ظاهر اسکالا خلاصه نشده است و در طراحی داخلی نیز این امر به چشم می‌آید.

رنو سعی کرده است تا خط‌ مشی خود یعنی طراحی ساده؛ درعین‌حال زیبا و به‌دوراز شلوغی را که در سایر محصولات خود دارد در اسکالا نیز به کار بندد و در این امر نیز موفق بوده است.

رنو اسکالا مجهز به یک موتور 2 لیتری است که قادر به تولید 143 اسب بخار توان است. شتاب صفر تا 100 این خودرو برابر با 10.4 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز 195 کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت اسکالا در جاده، شهر و ترکیبی به ترتیب 6.1، 10.2 و 7.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

قیمت اسکالا در بازار به‌صورت جدول ذیل است.

باید بدین نکته مهم توجه داشت که قیمت‌‌های جدول فوق برای خودرو سالم است و چنانچه خودرو دارای عیب باشد متناسب با عیب مربوطه قیمت خودرو کاهش خواهد یافت که اولاً تشخیص این عیب‌ها و ثانیاً تعیین مقدار تأثیر آن بر قیمت تنها از عهده یک کارشناس خبره برمی‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها