عضو هیات رییسه مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

بررسی شرایط امنیتی کشور با حضور وزرای اطلاعات و کشور در مجلس

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انجام دو عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام(ره) و مجلس شورای اسلامی با اهداف سیاسی و تضعیف نظام بود که خنثی شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۸۰
سرلشکر جعفری: هدف تروریست ها سیاسی بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشکر جعفری در مراسم تشییع شهدای ترور افزود: این عملیات تروریستی باتوجه به عزمی که داعش و دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای ایران اسلامی و جمهوری اسلامی داشتند با مشقت و سختی بسیار زیاد انجام شد و مشخص شد که همه زورشان متوجه افراد غیر مسلحی بود که برای امور جاری مراجعه کرده بودند.

فرمانده سپاه گفت: هدف آنها از انجام این عملیات ورود به صحن پارلمان بود که با برنامه ریزی، مقاومت و مانعی که نیروهای سپاه و نیروی ویژه حاضر در محل ایجاد شد، بعد از دو تا سه ساعت این عملیات مهار و همه تروریست ها به درک واصل شدند.

سردار جعفری افزود: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما و به ویژه سپاه پاسداران با اشراف اطلاعاتی هرگونه تحرکاتی را رصد خواهند کرد و در صورت تکرار چنین حوادثی ضربه سهمگینی را بر آنها وارد خواهندکرد.

فرمانده سپاه با اشاره به نقش مدافعان حرم در حفظ امنیت منطقه و کشور گفت: باتوجه به دشمنان مشترک ایران و عراق و سوریه، امنیت ایران با امنیت منطقه گره خورده و طبیعی است که جنگ اصلی و جبهه اصلی آنجا است که بعضا تبعات آن به ایران هم می رسد که خوشبختانه در نخستین عملیات با شکست سختی مواجه شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها