بروجردی در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه تهران:

هدف تروریست‌ها حمله به «صحن مجلس» بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طراحی اصلی حادثه تروریستی تهران آمریکاست، گفت: هدف حمله تروریست‌ها صحن مجلس شورای اسلامی بود که با هوشیاری نیروهای سپاه ناکام ماند.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۰۷
هدف تروریست‌ها حمله به «صحن مجلس» بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی تهران به ابعاد حادثه روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف حمله تروریست‌ها به صحن مجلس شورای اسلامی بود، اظهار داشت: با هوشیاری نیروهای سپاه پاسداران و اقدام به هنگام در بستن درهای ورودی آنها به ساختمان مراجعات مردم حمله کردند.

وی با بیان اینکه این مردم بیگناه برای حل مشکلات خود به مجلس آمده بودند اما تروریست‌ها به روی آنها رگبار بسته و باعث شهادت عده‌ای از مردم بیگناه شدند افزود: ما تردیدی نداریم که طراح اصلی این توطئه‌ها آمریکای جنایتکار است.

بروجردی ادامه داد: رئیس جمهور قبلی آمریکا یکبار اعلام کرد ما اگر می‌توانستم تمام پیچ و مهره‌های صنعت هسته‌ای ایران را باز می‌کردیم اما نتوانستند از این رو آنها با مصاف جمهوری اسلامی شکست خوردند و امروز از صفر تا صد این دانش در اختیار ایران اسلامی قرار دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما به دلیل اعتقاد و فتوای مقام معظم رهبری، دانش هسته‌ای برایمان کاربرد نظامی ندارد، تصریح کرد: آمریکا در این لحظه شکست خورد و عصبانی است،‌آمریکا از اینکه ما تنها کشوری هستیم که هیچگونه مشروعیتی برای رژیم غاصب صهیونیستی قائل نیستیم و معتقدیم همه سرزمین‌های اشتغالی باید آزاد شود از دست ما عصبانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها