دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از صدور کیفرخواست عامل قتل‌های روستای حسین آباد دهدار از توابع این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۰۱
کیفرخواست عامل قتل‌های جیرفت صادر شد

به گزارش جام جم آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در گفت‌وگو با میزان از صدور کیفرخواست عامل قتل‌های روستای حسین آباد دهدار از توابع شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: صبح امروز پرونده جهت صدور حکم به دادگاه ارسال شده است.

مجید رستمی اظهار داشت: (ه. الف) متهم به اخلال در نظم عمومی از طریق تیراندازی، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی از نوع کلاشینکف، قدرت نمایی با سلاح جنگی و ارتکاب سه فقره قتل عمدی است.

دادستان جیرفت علت و انگیزه اصلی این جنایت را انتقامجویی شخصی اعلام کرد و افزود: طبق نظریه کمیسیون پزشکی قانونی، در خصوص وضعیت روحی و روانی متهم در حین ارتکاب جرم فاقد اختلال روانی تشخیص داده شده است.

«ساعت ۳ بامداد ۸ فروردین سال جاری طی گزارش پاسگاه انتظامی خاتون آباد مبنی بر وقوع سه فقره قتل در روستای حسین آباد دهدار، بلافاصله بازپرس شعبه دوم دادسرای جیرفت به همراه کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند.

پس از بازدید میدانی قاضی پرونده از صحنه وقوع جرم، مشخص شد که جوانی ۲۷ ساله به نام (ه. الف) عامل تیراندازی و قتل‌های اخیر است و پس از ارتکاب جنایت متواری شده است.

بلافاصله پس از وقوع این حادثه تلاش‌های ماموران انتظامی و امنیتی برای دستگیری قاتل آغاز و پس از ۲۳روز متهم در محل مخفیگاهش در استان یزد دستگیر و در اولین بازجویی به ارتکاب بزه اقرار می‌کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها