همزمان با کاهش محبوبیت دونالد ترامپ، ۲ رسانه آمریکایی نیز در گزارش هایی سعی در القای این موضوع دارند که رئیس جمهوری این کشور سلامت روانی ندارد.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۹۹
رسانه های آمریکایی: ترامپ دمدمی مزاج و غیرقابل اعتماد است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، روزنامه واشنگتن ‌پست در مطلبی با عنوان «ترامپ از کنترل خارج است» به قلم «ایگوئین رابینسون» و هیل در مطلبی با عنوان «نویسنده واشنگتن پست می گوید: نگرانی های جدی درباره ثبات روانی رئیس جمهور وجود دارد» سعی در القای این موضوع دارند که رئیس جمهور این کشور سلامت روانی ندارد.

در مطلب هیل آمده است: «جنیفر رابین» ستون نویس روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست روز دوشنبه (دیروز) به وقت محلی گزارش کرد که «نگرانی بسیار جدی» در خصوص «ثبات روانی» «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا وجود دارد.

وی به شبکه «سی ان ان» گفت: «نگرانی‌های جدی درباره ثبات روانی این رئیس‌جمهور وجود دارد و وقتی که رئیس‌جمهور آمریکا یک فرد بسیار دمدمی مزاج و غیرقابل اعتماد باشد، شما با مشکلات زیادی روبرو خواهید بود. این مسئله بسیار مخرب است».

این خبرنگار روزنامه واشنگتن‌پست سپس به تفاوت‌هایی اشاره کرد که میان اظهارات خود ترامپ در توییتر وی و پیام‌هایی که واحد مطبوعات کاخ سفید منتشر می‌کند، وجود دارد.

رابین اینگونه توضیح داد: «مشکل اینجا است که ما رئیس‌جمهوری داریم که بر چیزهای درست متمرکز نیست و جنجال برپا می‌کند و از بدترین فرصت احتمالی برای حمله به شهردار یک شهر که مورد حمله تروریست‌ها واقع شدند، استفاده می‌کند».

ترامپ اوایل هفته جاری، از «صادق خان» شهردار لندن بعد از آنکه حمله افراد مسلح به مردم این شهر به کشته شدن دستکم ۷ نفر و زخمی شدن دهها نفر دیگر منجر شد، به شدت انتقاد کرد.

ترامپ اوایل روز یکشنبه اعلام کرد: «دستکم ۷ نفر در حمله تروریستی جان خود را از دست دادند و ۴۸ نفر نیز زخمی شدند و شهردار لندن می‌گوید که دلیلی برای اضطراب وجود ندارد».

رابین، ترامپ را به عنوان «بدترین ارباب‌ رجوع جهان یا بدترین فرد جهان» توصیف کرد و توضیح داد که رئیس‌جمهوری آمریکا در اغلب موارد از پیام‌های کنترل شده‌ای که کارکنان کاخ سفید مطرح می‌کنند، منحرف می‌شود و خلاف آنها را مطرح می‌کند.

روزنامه واشنگتن پست نیز با اشاره به توئیت های ترامپ به ویژه در خصوص ممنوعیت مهاجرت به آمریکا و تلاش وی برای همراه کردن دیوان عالی ایالات متحده با این تصمیم، عنوان داشت که شواهد نشان می دهد ترامپ قابل کنترل نیست.

در چنین وضعیتی، نظرسنجی مشترک پولیتیکو و مورنینگ کانسالت نشان می دهد که ۴۲ درصد از مردم آمریکا از اعلام جرم علیه ترامپ حمایت می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها