شرکت فولکس‌واگن آلمان که عموماً با محصولاتی برای اقشار متوسط جامعه شناخته می‌شود و اساساً نام آن نیز به معنای خودروی مردم است، در سال‌های معاصر علاوه بر مالکیت برندهای لوکسی همچون بوگاتی، بنتلی و لامبورگینی، خود نیز در بازار خودروهای لوکس حضوری فعال دارد.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۳۲
بررسی خودروی لوکس جدید فولکس‌واگن آرتئون +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین، شرکت فولکس‌واگن آلمان که عموماً با محصولاتی برای اقشار متوسط جامعه شناخته می‌شود و اساساً نام آن نیز به معنای خودروی مردم است، در سال‌های معاصر علاوه بر مالکیت برندهای لوکسی همچون بوگاتی، بنتلی و لامبورگینی، خود نیز در بازار خودروهای لوکس حضوری فعال دارد. کوپه 4 درب آرتئون که محصول جدید این خودروساز با سابقه آلمانی است، از پیشرانه‌های چهارسیلندرتوربو 1.5 لیتری با 150 اسب‌بخار قدرت، چهارسیلندر 2 لیتری توربو با 275 اسب‌بخار قدرت و جعبه‌دنده 7 سرعته دو کلاچه خودکار و سیستم انتقال نیرو به هر چهارچرخ 20 اینچی بهره می‌جوید.

از رقبای این کوپه 4 درب فولکس‌واگن می‌توان به آئودی A5 اسپرت‌بک و ب‌ام‌و سری 4 گرن‌کوپه اشاره کرد.

صندوق عقب این خودرو 563 لیتر گنجایش دارد که کاملاً پاسخگوی نیاز‌های یک خانواده 4 نفره است و در سرنشینان در طول سفر می‌توانند از سیستم مالتی‌مدیا و سرگرمی این خودرو مجهز به صفحه نمایش 9.2 اینچی مرکزی لذت ببرند.

این خودروی لوکس آلمانی بسته به نوع تجهیزات سفارشی در حدود 40 هزار پوند قیمت خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها