رییس اتحادیه مشاوران املاک در گفت و گو با جام جم آنلاین:

مسکن افزایش قیمت 10 تا 12 درصدی را تجربه خواهد کرد/ سونامی در راه نیست

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از تخصیص ۳۸۳ میلیارد ریال تسهیلات یارانه‌ای دولتی طی ۴ سال گذشته در مسکن مهر در پروژه‌های روبنایی خبر داد و گفت: واحدهای مسکن مهر باقیمانده تهران تا پایان ۹۶ به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۳۹
واحدهای باقیمانده مسکن مهر تهران تا پایان ۹۶ به اتمام می‌رسد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، پرویز فیروز با اعلام این خبر گفت: با اتمام واحدهای مسکن مهر و اسکان متقاضیان در سایت‌های مسکن مهر از سال 92 تاکنون خدمات روبنایی مسکن مهر را در شهرهای بالای 25 هزار نفر در استان تهران شروع کردیم.

فیروز تصحیح کرد: خدمات روبنایی مسکن مهر شامل تأمین امنیت اسکان، نیازهای آموزشی، تفریحی و مذهبی ساکنان در سایت‌های مذکور بوده است که در این راستا از دو طریق با واگذاری اراضی با کاربری‌های مورد نظر و یا تخصیص و پرداخت یارانه اقدام شده است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه از 14 ساختمان احداث شده و در حال استفاده با کاربری آموزشی توسط آموزش و پرورش استان، 4 ساختمان در حال احداث آموزشی، 9 مجموعه احداث شده با کاربری مذهبی و 2 عدد در حال ساخت، 5 ساختمان احداث شده با کاربری انتظامی و یکی در دست احداث و همچنین یک ساختمان تکمیل شده با کاربری بهداشتی- درمانی و دو عدد از همین مدل در حال ساخت و اجرا خبر داد.

فیروز جمع تسهیلات یارانه‌ای پرداخت شده در این حوزه را 383 میلیارد ریال عنوان کرد و از تلاش این اداره کل برای پایان دادن به واگذاری باقیمانده مساکن مهر استان تهران تا پایان سال 96 به متقاضیان خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها