رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، زمان و نحوه ثبت نام شرکت در آزمون سنجش مهارت را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۹۷
زمان ثبت نام آزمون سنجش مهارت اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، محمد امین سازگارنژاد گفت: آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله در تاریخ ۸ تیر ماه سال جاری برگزار می شود.

وی در خصوص نحوه ثبت نام متقاضیان گفت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله باید پس از ثبت نام در آزمون، از تاریخ پنجم تیرماه تا تاریخ ۷ تیرماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن های ۶۶۹۴۱۲۵۰- ۰۲۱ داخلی ۱۱۹۶ و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها