قرعه کشی مسکن حج از مراحل مهم و تعیین کننده در فرایند اعزام کاروان‌هاست که به نوعی با تاریخ پرواز رفت و برگشت زائران مرتبط است.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۹۴
مراسم قرعه‌کشی مسکن حجاج سال ۹۶ برگزار شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، با قرعه کشی که در دفتر معاونت حج و عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با حضور دست اندرکاران حج ۹۶ برگزار شد، هتل‌هایی که در مکه و مدینه برای حجاج سال ۹۶ اجاره شده است، بین کاروان‌های حج سال جاری هر استان به صورت نرم‌افزاری توزیع شد که نتیجه آن در دسترس مدیریت حج و زیارت استان‌ها قرار می‌گیرد.

در این مراسم ۹۳ ساختمان مکه مکرمه و ۲۳ ساختمان مدینه منوره بین۵۹۰ کاروان اعزامی مدینه قبل و مدینه بعد به قید قرعه تخصیص یافت بدین ترتیب اینک مدیران کاروان‌ها از محل اسکان خود در مکه و مدینه مطلع می‌شوند و می‌توانند به زائر خود در کلاس‌های آموزشی اطلاع‌رسانی نمایند.

گفتنی است ساختمان‌های مورد اجاره در مکه مکرمه از نظر سطح قیمتی به هفت گروه قیمتی و در مدینه منوره به پنج گروه قیمتی تقسیم می‌شوند که هر ساختمان دارای مدیر مجموعه (مدیر هتل ایرانی) همراه با کادر همکاران به تعداد متناسب با ظرفیت هتل می‌باشد.

قرعه کشی مسکن حج از مراحل مهم و تعیین کننده در فرایند اعزام کاروان‌هاست که به نوعی با تاریخ پرواز رفت و برگشت زائران مرتبط است.

ساختمان های اجاره شده که در قرعه قرار گرفتند، طی دو ماه کار بسیار منسجم و ارزشمندی توسط کارشناسان زبده و مجرب ایرانی با حضور در بازار مسکن عربستان اجاره شد و مراحل تأمین مسکن حج با انجام قرعه کشی و تخصیص کاروان به پایان رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها