اگرچه مزدا در بازار ایران با محصولاتی همچون خودروهای مزدا2، مزدا3، مزدا323 و ... حضور دارد، اما با قاطعیت می‌توان گفت مزدا3 را می‌توان شاخص‌ترین و شناخته‌شده‌ترین خودروی سواری مزدا در بازار ایران دانست که با استقبال خوبی نیز روبرو بوده است.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۴۳
بررسی خودروهای‌ مزدا در بازار ایران +جدول

به گزارش جام جم آنلاین، اگرچه مزدا در بازار ایران با محصولاتی همچون خودروهای مزدا2، مزدا3، مزدا323 و ... حضور دارد، اما با قاطعیت می‌توان گفت مزدا3 را می‌توان شاخص‌ترین و شناخته‌شده‌ترین خودروی سواری مزدا در بازار ایران دانست که با استقبال خوبی نیز روبرو بوده است. البته سایر محصولات مزدا نیز دارای کیفیت خوبی بوده و قابلیت رقابت با دیگر محصولات موجود در بازار را دارند.

خرید خودرو بدون آگاهی از قیمت خودرو، امری بسیار غیرمنطقی است چراکه در صورت عدم آگاهی، ریسک بسیار بالایی را متحمل شده و همین امر می‌تواند منجر به ضرر و زیان سنگین شود. در این مطلب قیمت روز خودرو کارکرده محصولات سواری مزدا را مشاهده می‌کنید.


مزدا3

مزدا ۳ خودرویی در کلاس سدان بوده و از همان ابتدا به دلیل کارایی، هندلینگ و کنترل، نمای ظاهری و داخلی موردتوجه قرار گرفت. مزدا3 در تیپ‎های 1، 2، 3 و 4 در بازار موجود است. شایان‌ذکر است که در بازار مزدا 3 و مزدا 3 جدید نیز با توجه به تفاوت‌‌‌های موجود دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. جدول ذیل قیمت مزدا3 برای سال‌ها و تیپ‌های مختلف را نشان می‌دهد.


مزدا 323

مزدا ۳۲۳ از سال ۱۹۹۹ (۱۳۷۸) توسط گروه بهمن به بازار داخلی معرفی شد و آن را به‌صورت مونتاژ کامل به دست خریداران رساند. این خودرو از سال ۲۰۰۳ (۱۳۸۲) با کمی تغییر بهبود یافت و درنهایت تولید و عرضه آن در سال ۲۰۰۷ (۱۳۸۶) در ایران متوقف شد و چندی بعد جای خود را به خودروی مزدا ۳ داد. قیمت خودرو در بازار به‌صورت زیر است.


مزدا2

شرکت مزدا، در سال ۲۰۱۱ جدید­ترین مدل خود را که خودروی کامپکت کوچک پنج‌نفره‌ی مزدا ۲ بود ارائه کرد. این خودرو تنها در مدل هاچبک موجود است که شباهت‌هایی را هم با مزدا ۳ دارد، ولی در مزدا ۲ امکانات بیشتری به‌صورت استاندارد وجود دارد. مزدا ۲ با خودروهایی از قبیل هیوندای i30 و تویوتا یاریس رقابت می‌کند.


مزدا 3 هاچبک

خودرو مزدا ۳ هاچیک نیز از سواری قابل توجهی بمانند نمونه سدان برخوردار است و با برخورداری از سواری نرم در جاده، فرمان تیز و قابلیت تنظیم سیستم تعلیق آن، همه خریداران را متعجب خواهد کرد. هندلینگ این خودرو بگونه‌ای طراحی‌شده است که در هنگام پیچیدن راننده بتواند به‌خوبی خودرو را کنترل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها