پسر 23 ساله که در جریان دعوای تلگرامی برسر یک دختر، جان پسر 20ساله‌ای را گرفته بود، بزودی در دادگاه محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۱۵
دوئل مرگبار بر سر دختر جوان در تلگرام +عکس

به گزارش جام‌جم، مهران پسری 23ساله است که 16 اسفندسال گذشته درپی درگیری با پسری 20 ساله در حوالی دکه روزنامه‌فروشی در خیابان کارگر تقاطع بلوار کشاورز او را با ضربه‌های چاقو از پای درآورد.

او با دستور قاضی سجاد منافی‌آذر بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران بازداشت شد. متهم مدعی بود بعد از دعوای تلگرامی و ادامه درگیری برسر دختری جوان دست به جنایت زده است. او پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. در ادامه برای دوست مقتول که در این دعوا شرکت کرده بود نیز قرار قانونی صادر شد. دیروز عامل جنایت و دوست مقتول برای آخرین دفاع به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

ابتدا والدین مقتول به قاضی پرونده گفتند برای قاتل پسر 20 ساله‌شان فقط قصاص می‌خواهند.

پدر مقتول گفت: پسرمان با پنج ضربه چاقو به قتل رسید. برای عروسی پسرم پول جمع کرده بودیم که این پول صرف هزینه کفن و دفن او شد. قاتل حتی چند هفته قبل از جنایت در قهوه‌خانه با مردی درگیر شده و او را با تبر زخمی کرده بود و در این باره پرونده قضایی داشت. سپس دوست مقتول به قاضی پرونده گفت: آن روز دوستم مدعی شد با پسری می‌خواهد حرف بزند و با او حساب و کتاب دارد. با هم به مقابل دکه روزنامه‌فروشی رفتیم. پسر جوان که صا‌حب آنجا بود بیرون آمد و با مقتول دعوایشان شد. او با چاقو به وی حمله کرد، من با برداشتن شیشه نوشابه به سر متهم زدم که زخمی شد تا بتوانم دوستم را نجات دهم که خودم نیز زخمی شدم.

عامل جنایت به نام «مهران» نیز در آخرین جلسه بازپرسی به قاضی پرونده گفت: اختلاف ما بر سر یک دختر جوان از اقوام مقتول بود. آن دختر، فرزند کارفرمای سابقم بود. آن جوان گمان می‌کرد من به آن دختر علاقه دارم که همین باعث درگیری‌مان شد. دعوا اول تلگرامی و بعد خیابانی شد. برای نجات جان خودم با چاقو ضربه‌هایی به سمت او انداختم که نمی‌دانم چه تعدادی بود. دوست او با شیشه نوشابه به سرم ضربه زد و مرا زخمی کرد و من هم با چاقو او را زدم.

قرار است بزودی پرونده وی با صدور قرار جلب به دادرسی برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها