سخنگوی کمیسیون امنیت در گفتگو با جام جم آنلاین

بررسی توافق ایران و عربستان در جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از جلسه کمیسیون متبوع خود با مسئولان حج با هدف بررسی نوع توافق حاصله میان تهران و ریاض برای حضور حجاج خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۲۱
بررسی توافق ایران و عربستان در جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی

سیدحسین نقوی حسینی در مصاحبه با خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین، گفت: در خصوص تحولات اخیر منطقه و حضور رییس جمهور آمریکا در خاورمیانه مباحثی مطرح شد.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد که کمیسیون بیانیه ای در ارتباط با سفر ترامپ به عربستان سعودی و حواشی مربوط به آن همچون قراردادهای تسلیحاتی صادر کند.

نقوی حسینی خاطر نشان کرد: حج و شرایط حضور حجاج از دیگر موضوعات مورد بحث بود و مقرر شد فردا سه شنبه طی نشستی به بررسی توافق صورت گرفته(پیرامون اعزام حجاج به عربستان) بپردازیم که این بررسی با حضور نماینده ولی فقیه در حج و سایر مسئولین مربوطه همچون وزارت خارجه و نهادهای امنیتی انجام خواهد شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس دهم از بررسی یک لایحه بین المللی در کمیسیون خبر داد و گفت: موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان درباره استفاده مشترک از دروازه مرزی «نوردوز- مغری» به تصویب رسید.

نقوی حسینی در پایان از عضویت یک عضو کمیسیون امنیت ملی در شورای عالی ورزش گفت و افزود: همچنین مقرر شد از این پس تمام درآمدها از محل اماکن ورزشی شهرستان‌ها در همان شهرستان هزینه گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها