سه تبعه بیگانه که به خاطر سرقت 60 هزار تومان مرد دماوندی را به قتل رسانده و جسدش را سوزانده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۳۵۷۴۰
قتل و سوزاندن مرد دماوندی به خاطر سرقت 60 هزار تومان +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، رئیس پلیس شرق استان تهران گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف یک جسد سوخته در روستای سربندان منطقه جابان دماوند بلافاصله اکیپی از ماموران تشخیص هویت پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور مأموران در محل و پس از بررسی صحنه و تحقیقات مشخص شد قاتل یا قاتلان پس از مجروح کردن مقتول با ضربات چاقو اقدام به سوزاندن جسد کرده و خودروی مقتول دماوندی را در محل جنایت ر‌ها کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: مأموران پس از جمع آوری اطلاعات جامع متهمان را شناسایی و محل اختفای آنها را کشف که پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند.

سردار عبدالرضا ناظری خاطرنشان کرد: در این رابطه مأموران موفق شدند سه نفر از متهمان که قصد فرار به سمت مرزهای شرقی کشور را داشتند دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهمان که از اتباع کشور افغانستان بودند در مواجهه با ادله و مستندات به بزه انتسابی اعتراف کرده و انگیزه خود از قتل، را سرقت وجوه مقتول که در مجموع ۶۰۰ هزار ریال بود، عنوان کردند.

وی با اشاره به انگیزه متهمان در سوزاندن مقتول برای ناشناس ماندن و گمراه کردن ماموران عنوان کردند و افزود: متهمان با قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس دادسرای عمومی دماوند روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
یك حمال
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
۰
۰
برادران عزیز افاغنه كه صورتشان هم پوشانده شده تا خدای ناكرده زبانم لال آبرویشان نرود
شیدا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
۰
۰
به به برادران افغان قتل تجاوز اقدام تروریستی و........متاسفم كه صدام به هیچ مقامو مسئولی نمیرسه اگرم برسه كه نمیرسه اهمیتی براشون نداره.
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
۰
۰
حالا بگویید كه 45500 یارانه بی ارزش است
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
۰
۰
باسلام:تا كی مماشات؟تا كی باید شاهد این قتلهای فجیع وآن هم فقط بخاط 60 هزارتومن باشیم.آنهایی كه از حضور افاغنه در ایران دفاع میكنند كجایند تا الان نظرات خودشان را بدهند؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها