بر اساس اعلام دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود ضرابی کارآفرین برتر کشوری در سال 1396معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۱۳
تولیدکننده زنجانی، کارآفرین برتر ملی

به گزارش جام جم آنلاین از زنجان؛ معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر نقش کارآفرینان در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور گفت: کارآفرینان با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، تولید ثروت و بهبود شرایط اقتصادی، نقش موثری را در توسعه و سازندگی کشور ایفا می کنند.

محمد رضا آبی پور، افزود: با فرهنگ سازی در حوزه کارآفرینی و ترغیب دانش آموختگان دانشگاهی و افراد خلاق و مبتکر برای کارآفرینی و ورود به فضای کسب و کار و ارائه آموزش‌های مهارتی لازم به آنان می‌توان انتظار تداوم رشد مثبت اقتصادی و توسعه همه جانبه کشور را داشت.

وی ضمن تبریک به صنعتگران استان تصریح کرد: مدیریت یکی از شرکتهای تولید جوراب در استان با کسب امتیاز بالا به عنوان کارآفرین برتر کشوری انتخاب شده است که این اتفاق نشان از قابلیت های بالای بخش کار وتولید استان می باشد.

گفتنی است؛ روز سه شنبه 2خرداد ماه در آیینی با حضور مقامات کشوری از کارآفرینان برتر ملی منجمله کارآفرینان منتخب از استان زنجان تقدیر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها