رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر مسئولان بحرین ذره‌ای شعور، ادب، احترام و رأفت داشته باشند، نباید به ساحت آیت‌الله شیخ عیسی‌قاسم تعرض کنند.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۲۸
آیت‌الله جنتی: مسئولان بحرین نباید به ساحت شیخ عیسی‌قاسم تعرض کنند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در نشست هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر مسئولان بحرین ذره‌ای شعور، ادب، احترام و رأفت داشته باشند، نباید به ساحت آیت‌الله شیخ عیسی‌قاسم تعرض کنند.

وی افزود: جرم آیت‌الله شیخ عیسی‌قاسم این است که برای احقاق حق و برقراری عدالت تلاش می‌کند؛ ظلم در بحرین شایع است، اما امیدواریم روزی شاهد پیروزی مردم این کشور باشیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایات رژیم عربستان سعودی، تصریح کرد: عربستان سعودی مانند همیشه مظلوم‌کشی و شیعه‌کشی می‌کند و اکنون هم متعرض شیعیان می‌شود و خانه‌هایشان را آتش می‌زند، اما عاقبت این وقایع، خیر است و باید صبر کنند که عاقبت صبر خیر است، همچنان که در کشور ما مردم سال‌ها مشقت‌ها را تحمل کردند، اما پیروز شدند و دشمن سقوط کرد.

آیت‌الله جنتی با نکوداشت سالروز آزادی خرمشهر، این واقعه را مایه فخر و مباهات مسلمانان دانست که هیچ کمتر از فتح بدر نبود، زیرا انقلاب اسلامی قدرتش را نشان داد.

وی گفت: فتح خرمشهر دشمن را مبهوت کرد، زیرا آنان گفته بودند که اگر خرمشهر فتح شود، کلید بصره را هم می‌دهند و باور نمی‌کردند که رزمندگان ما با گذر از سنگرهای مستحکم، این شهر را بازپس بگیرند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: فتح خرمشهر کار خدا بود و واقعا به تعبیر امام راحل، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

آیت‌الله جنتی با نکوداشت جانفشانی ایثارگران و طلب رضوان الهی برای شهدا، ابرازامیدواری کرد که راه ایثار، جهاد و شهادت ادامه یابد تا همانطور که خرمشهر فتح شد، دیگر سنگرها نیز فتح شود و ما می‌توانیم این هدف را محقق کنیم، به نحوی که آمریکا و دشمنان را از آسیب رساندن به انقلاب اسلامی مأیوس کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها