نماینده مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

ضرورت جوانگرایی و چابک سازی کابینه دولت جدید

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تشکیل کابینه کار آمد دولت دوازدهم برای خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر برای مردم گفت:کابینه دولت جدید باید چابکتر و جوانتر باشد ضمن اینکه رئیس جمهور در معرفی اعضای دولت به تجربه و تخصص هم نباید بی اعتنایی کند.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۶۶
ضرورت جوانگرایی و چابک سازی کابینه دولت جدید

هادی قوامی نایب رئیس دوم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت:در کابینه دولت جدید باید تعادلی بین تجربه و پویایی برقرار شود تا دولت بتواند پاسخوگوی مطالبات مردم بوده و به وعده هایی که در مبارزات انتخاباتی داده است عمل کند.

وی افزود: مهمترین خواست مردم از دولت رفع مشکلات معیشتی و در راس آن حل معضل بیکاری است که دولت باید با برنامه ریزی مناسب و انتخاب افراد کارآمد و متخصص به پستهای مدیریتی به این مطالبه برحق مردم پاسخ شایسته بهد.

نماینده مردم اسفراین در خانه ملت با اشاره به مسائلی که دولت دوازدهم باید در اولویت کاری خود قرار دهد گفت:مهمترین اولویت دولت جدید مسائل اقتصادی و ایجاد اشتغال برای نسل جوان می باشد،اکنون آمار بیکاری در کشور بالا است و دولت باید با حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان داخلی در راستای ایجاد اشتغال پایدار گام بردارد.

وی تاکید کرد:اشتغال مولد زمانی ایجاد می شود که صنایع و کارگاههای تولیدی از حالت رکود خارج و با تمام توان فعالیت کنند. این امر هم زمانی میسر می شود که حمایت های لازم مانند جلوگیری از واردات کالاهایی که امکان تولید آن در داخل وجود دارد انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها