«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در سخنانی در فلسطین اشغالی تاکید کرد که کابینه وی همواره از رژیم صهیونیستی دفاع خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۱۰
ترامپ: همواره حامی اسرائیل خواهم بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، ترامپ که در فلسطین اشغالی به سر می برد، طی سخنرانی در یک موزه یهودی در قدس اشغالی گفت: قول می دهم که کابینه ام همواره حامی و پشتیبان اسرائیل باشد.

وی در این موزه که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و سایر مسئولان صهیونیستی نیز حضور داشتند، دو طرف اسرائیلی و فلسطینی را به عقب نشینی از برخی مواضع خود برای دستیابی به سازش و اتخاذ «تصمیم های دشوار» در این راستا فراخواند.

ترامپ با بیان اینکه فلسطینی ها آماده رسیدن به سازش هستند و بنیامین نتانیاهو نیز خواستار این سازش است، افزود: اما تحقق این امر نیز چندان آسان نیست و دو طرف تصمیم های سختی را پیش روی خود دارند.

ترامپ همچنین پیشتر در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، تاکید کرد که همه تلاش خود را برای دست یابی دو طرف فلسطینی و اسرائیلی به سازش به کار خواهد گرفت.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه به منظور شرکت در اجلاس یک روزه سران کشورهای اسلامی – عربی و آمریکایی به عربستان سفر کرد.

وی دیروز (دوشنبه) با هواپیمای اختصاصی از فرودگاه ریاض در عربستان خارج و در فرودگاه بن گوریون در تل آویو به زمین نشست.

ترامپ روز گذشته با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تل آویو دیدار کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها