آتش سوزی یک واحد مسکونی در محله فلاح، با حضور نیروهای آتش نشانی مهار و کاملاً خاموش شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۸۷
واحد مسکونی در آتش سوخت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، طی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک واحد مسکونی، آتش نشانان ایستگاه 28 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 14:06 امروز خود را به محله فلاح، خیابان ابوذر، خیابان بدخشان کمالی رساندند.

غلامرضا قاسم پور رییس ایستگاه 28 آتش نشانی در خصوص این حادثه گفت: در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی پنج طبقه 10 واحدی، قسمت اتاق خواب یک واحد مسکونی 65 مترمربعی آتش گرفته و دود و شعله بسیار زیادی از پنجره های این واحد مسکونی خارج می شد.

وی با اعلام اینکه در هنگام بروز آتش سوزی هیچکس در واحد مسکونی حضور نداشت، افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه، جریان اصلی برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با بکارگیری ابزار مخصوص درب ورودی واحد مسکونی را گشودند.

رییس ایستگاه 28 آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان پس از بررسی، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و با تلاش فراوان شعله های آتش که در حال سرایت به همه قسمت های واحد مسکونی بود را مهار و کاملاً خاموش کردند.

قاسم پور اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی با استفاده از دستگاه های مخصوص خود را به طبقات دیگر ساختمان مسکونی رساندند و تعدادی از افراد که در میان دود گرفتار شده بودند را به خارج از ساختمان انتقال دادند.

گفتنی است؛ خوشبختانه بر اثر این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی آتش نشانی تهران در حال بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها