کارگر طلاسازی که مرد سالخورده را با ضربه چاقو به قتل رسانده است، در جلسه دادگاه مدعی شد مقتول قصد آزار او را داشته است.
کد خبر: ۱۰۳۳۵۰۲
دفاع عجیب کارگر طلاسازی در دادگاه جنایی

به گزارش جام‌جم، اواخر مرداد 95 مردی با مراجعه به یکی از کلانتری‌های پایتخت از ناپدید شدن ناگهانی پدرش خبر داد.

تحقیقات برای شناسایی سرنوشت مرد 63 ساله آغاز شده بود تا این که چند روز بعد، جسد او در یکی از باغ‌های اطراف تهران پیدا شد. او با ضربه چاقو به قتل رسیده و جسدش رها شده بود. کارآگاهان با ردیابی آخرین تماس‌های مقتول به مردی 33 ساله رسیدند و او را به کلانتری احضار کردند. کامران که کارگر طلاسازی است در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و انگیزه خود را مسائل اخلاقی اعلام کرد. مدتی بعد کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

صبح دیروز، در ابتدای جلسه رسیدگی، اولیای‌دم درخواست قصاص کردند و پسر مقتول گفت: «پدرم مرد خوبی بود و متهم به او تهمت زده است. متهم پس از قتل پدرم، تراول چک، گوشی و انگشتر او را دزدید و متواری شد.ما قصاص می‌خواهیم.»

سپس متهم در جایگاه ایستاد و گفت: «آن روز از سر کار برمی‌گشتم که مردی غریبه به سمتم آمد و خودش را مامور معرفی کرد. او می‌خواست با من درگیر شود که مقتول سر رسید و ما را از هم جدا کرد. مقتول می‌خواست شماره‌ام را داشته باشد. فهمیدم مسائل غیراخلاقی در میان است برای همین مخالفت کردم اما او با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

سپس مدعی شد، می‌تواند براحتی گوشی‌ام را ردیابی کند و من راه فراری ندارم. او با همین تهدیدها یک بار دیگر هم مرا به باغی کشاند و مورد تجاوز قرار داد.»

متهم ادامه داد: «روز حادثه، مقتول با من تماس گرفت و در خانه‌ای قرار گذاشت. برای این‌که با او مخالفت کنم و خودم را نجات دهم، سر قرار حاضر شدم اما او باز هم قصد آزار داشت. درگیر شدیم و من با چاقوی میوه‌خوری او را به قتل رساندم. سپس گوشی اش را شکستم تا شماره‌ام از بین برود.»

کامران در آخرین دفاع خود نیز گفت: «من هیچ پولی ندزدیده‌ام و فقط همان گوشی را شکستم. من از شرافتم دفاع کردم.» در پایان دادگاه قضات وارد شور شده تا رای‌نهایی را صادر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها