رئیس ستاد انتخابات روحانی در تهران:

هواداران روحانی به خیابان‌ها نیایند

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در تهران از هواداران او خواست تا از حضور در خیابان‌ها و برگزاری مراسم جشن پیروزی بدون اخذ مجوزهای لازم بپرهیزند.
کد خبر: ۱۰۳۳۱۶۳
هواداران روحانی به خیابان‌ها نیایند

به گزارش جام جم آنلاین، مرتضی حاجی در گفت‌وگو با ایسنا با تبریک به مناسبت حضور پرشور مردم پای صندوق رای و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس دولت دوازدهم اظهار کرد: امیدوارم با همدلی، همکاری و انسجام هر چه بیشتر افراد، آینده خوبی را برای کشور عزیزمان بسازیم.

وی با اشاره به برخی اطلاعیه ها و اخبار درباره برگزاری جشن پیروزی از سوی حامیان حسن روحانی در خیابان‌های سطح کشور خاطر نشان کرد: خبرهایی آمده که تعدادی از هواداران آقای روحانی قرار است امشب به خیابان ها بیایند و جشن پیروزی برگزار کنند، لیکن نشان داده ایم که جدا و عمیقا پایبند به قانون هستیم، برای برگزاری هر مراسمی بویژه در فضایی باز نیازمند اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح هستیم.

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در تهران تاکید کرد: از هواداران آقای روحانی درخواست می کنم که حتما از برگزاری هر اجتماع و جشنی در فضای باز خودداری کنند.

حاجی با اشاره به ایجاد اختلالات ناشی از برگزاری جشن‌های خیابانی در سطح شهر گفت: دکتر روحانی تاکید دارند که دوران رقابت ها پایان یافته و همه مردم باید دست به دست هم دهند و برای رشد و توسعه کشور تلاش نمایند.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است این ابراز شادی ها برای عزیزانی که بنابر تشخیص خود به نامزد دیگری رای داده‌اند ایجاد ناراحتی کند، به همین دلیل من به عنوان رئیس ستاد انتخابات آقای روحانی در تهران و همچنین به عنوان رئیس شورای ستاد انتخابات اصلاح طلبان از عموم مردم تقاضا دارم که جدا از حضور در خیابان ها و برگزاری جشن خودداری نمایند.

حاجی با بیان اینکه اگر قرار بر برگزاری برنامه ای باشد پس از طی مراحل قانونی جزئیات آن اعلام خواهد شد، اظهار کرد: اگرچه شب گذشته بدون طی مراحل و تشریفات قانونی به صورت خودجوش از سوی هواداران آقای روحانی در خیابان های سطح کشور مراسم های جشن و شادی برگزار شد، اما ادامه این مراسم ها دیگر ضرورتی ندارد و همه باید دست به دست هم دهند و خود را برای کمک به رئیس جمهور محبوب در تحقق وعده‌ها آماده کنند.

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در تهران در پایان خاطر نشان کرد: ستاد انتخابات آقای روحانی برنامه ای به عنوان جشن پیروزی نخواهد داشت، اما در حال انجام هماهنگی‌های لازم برای تقدیر از فعالان ستاد انتخابات طی مراسمی در فضای سرپوشیده هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها