رسانه‌ها به او القاب مختلفی داده‌اند: «قدرت خموش پشت صحنه تاج و تخت»، «نیمه بهتر پدر» و حتی «بانوی اول واقعی آمریکا». او مشهورترین فرزند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا و تنها دختر او از ازدواج اولش است. در کارزار انتخاباتی پدر، ایوانکا بود که با سخنرانی ‌در مورد لزوم برابری دستمزد زنان، مرخصی زایمان و سیستم نگهداری کودکان سعی داشت حمایت زنان را بدست آورد و پا به پای پدر به سفرهای انتخاباتی می‌رفت.
کد خبر: ۱۰۳۲۸۹۲
دختر ترامپ کالاهای مد و زینتی خود را از چین می خرد!

به گزارش جام جم آنلاین،‌ با پیروزی ترامپ اما قدری شرایط تغییر کرد تا آنجا که ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهوری آمریکا، به شعار پدرش "آمریکا نخست" اهمیتی نمی‌دهد شعاری که به مردم توصیه می‌کند از کالاهای داخلی استفاده کنند. ایوانکا کالاهای مد خود را در چین تهیه و به آمریکا وارد می‌کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، همواره شعار اقتصادی خود را در جریان مبارزات انتخاباتی تکرار می‌کند: "آمریکا نخست". او شعار می‌دهد که سرمایه‌داران آمریکایی باید محصولات خود را در آمریکا تولید کنند تا از این راه اشتغال کارگران آمریکایی تامین شود.

در چنین شرایطی ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ خلاف نظر پدرش کالاهای مد خود را با پرداخت مبلغی ناچیز به کارگران چینی در چین تولید و سپس آنها را به آمریکا وارد می‌کند. ایوانکا ترامپ به این ترتیب با خواست اقتصادی پدرش به مخالفت پرداخته است.

خبرگزاری مالی "بلومبرگ" به نقل از دیده‌بان حقوق بشر کارگران چینی در نیویورک اعلام کرده که ایوانکا ترامپ مدهای لوکس خود چون کفش و تزئینات را در کارخانه‌های چین تهیه می‌کند؛ کارخانه هایی که در آنها کارگران دست کم ۵/ ۱۲ ساعت در روز و شش روز در هفته کار می‌کنند و حقوق‌شان ساعتی کمتر از یک یورو است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها