آتش سوزی ساختمان مسکونی در بلوار فردوس، جان مرد میانسال را گرفت.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۴۱
مرگ مرد میانسال بر اثر آتش سوزی ساختمان مسکونی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، وقتی شهروندان متوجه بروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 27 را ساعت 9:25 صبح امروز به بلوار فردوس روانه کرد.

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور داشت، گفت: قسمت اتاق خواب یک واحد مسکونی 65 متر مربعی در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی چهار طبقه 16 واحدی دچار آتش سوزی شده و دود بسیار غلیظی راهروها و طبقات این ساختمان را در بر گرفت.

وی افزود: با توجه به بسته بودن درب واحد مسکونی، نیروهای آتش نشانی با استفاده از ابزار مخصوص درب ورودی را گشودند و با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به محل حادثه رساندند و عملیات مقابله با شعله های آتش را آغاز کردند.

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان در حین مهار آتش سوزی با یک مرد 43 ساله (دارای معلولیت) که دچار سوختگی شدید شده بود مواجه شدند که پس از تحویل وی به امدادگران اورژانس متأسفانه مشخص شد مرد میانسال بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

حسین حسین بیگی در پایان گفت: نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه در کوتاهترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به قسمت های دیگر ساختمان جلوگیری به عمل آوردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها