رییس مرکز تحقیقات استراتژیک، پیروز نهایی انتخابات را ملت ایران دانست و گفت: انتخابات عامل وحدت و نمایش اقتدار نظام و کشور است و مسیر روشن و نورانی ایران اسلامی با حمایت مردم، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همت مسئولان ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۳۲۳۴۲
ولایتی: ملت ایران پیروز انتخابات است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، علی اکبر ولایتی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در جمع خبرنگاران این مطلب را بیان کرد.

وی افزود: همانگونه که تعبیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) بوده، پیروز نهایی انتخابات، ملت ایران است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در تمامی صحنه ها ملت بزرگ ایران با رای خود، برگ زرین افتخارات کشور را ورق زدند و این بار نیز با حضور خود در تعیین سرنوشت کشور مشارکت خواهند داشت.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد تصریح کرد: بی تردید نظام مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران به عنوان مستقل ترین کشور، به پشتوانه مردمی تمامی اهداف ایران اسلامی را به پیش برده و بر خلاف طراحی ها و توطئه های دشمنان، حضور با شکوه مردم موجب ناکامی دوباره آنان خواهد شد.

ولایتی بر توجه و پایبندی همه افراد به قانون تاکید و تصریح کرد: انتخابات، عامل وحدت و نمایش اقتدار نظام و کشور است و یقینا مسیر روشن و نورانی ایران اسلامی با حمایت مردم، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همت مسئولان ادامه خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها