دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که در 102 کشور و 310 شعبه برای ایرانیان مقیم خارج از کشور و از کشور نیوزیلند آغاز شد، اکنون در کشورهای اروپایی با استقبال پرشور ایرانیان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۰۳۲۳۲۲
حضور ایرانیان در 102 کشور پای صندوقهای رای

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با اخذ رای از یک ایرانی مقیم نیوزیلند کلید خورد و هموطنان ایرانی در این کشور واقع در اقیانوس آرام، نخستین افرادی بودند که پای صندوق رای رفتند تا رئیس جمهوری کشور را انتخاب و سکان هدایت اجرایی کشور را به وی بسپارند.

رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در کشور انگلیس از ساعت هشت صبح امروز (جمعه/ 11.30 دقیقه به وقت ایران) در 11 شعبه اخذ در هفت شهر این کشور از جمله لندن، آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از لندن، در مجموع 12 صندوق در 11 شعبه رأی در کشور انگلستان مستقر شده که از این تعداد شش صندوق در پنج شعبه در مناطق مختلف شهر لندن ( شامل دو صندوق در محل بخش کنسولی سفارت) و شش صندوق دیگر در شهرهای دیگر انگلیس شامل منچستر، بیرمنگام، نیوکاسل، گلاسکو، لیدز و کاردیف مستقر شده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران از ساعت هشت صبح به وقت محلی اروپای مرکزی (10 و 30 دقیقه ایران) با حضور پرشور ایرانیان مقیم اتریش و اسلواکی در پای صندوق های اخذ رای آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها