وزیر اطلاعات که برای رای دادن به شعبه اخذ رای وزارت کشور آمده بوده در جمع خبرنگاران افزود: در دوران دفاع مقدس در آستانه روزهای قدس و ۲۲ بهمن رسانه‌های صدام عربده می‌کشیدند که حضور مردم را هدف قرار می‌دهیم و با این تهدید‌ها می‌خواستند حضور مردم را در مناسبت‌های ملی کمرنگ کنند، اما مردم ما همواره نشان دادند این ترس آفرینی‌ها تاثیری بر اراده حضور آن‌ها ندارد.
کد خبر: ۱۰۳۲۳۲۱
گزارش وزیر اطلاعات از اقدامات ضد امنیتی دشمنان در انتخابات جاری

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سید محمود علوی ادامه داد: این حضور مردم در آن ایام امنیت ساز بود و تا دو سه ماه بعد به شهر‌ها نه موشکی پرتاب می‌شد و نه شهرهایمان مورد اصابت بمبی قرار می‌گرفت بنابراین حضور مردم امنیت ساز و امنیت آفرین است.

وزیر اطلاعات گفت: مردم ما همواره در موعد نقش آفرینی‌های خود بهترین نقش و امنیت آفرین‌ترین نقش را ایفا کرده اند.

علوی افزود: تا این لحظه شاهد حضور پرشور، هوشیارانه و آگاهانه مردم بوده آیم و شاهد پاسخ مردم به فراخوان رهبر معظم انقلاب برای حضور در صحن انتخابات هستیم.

وی ادامه داد: الحمدالله امنیت درون سازی که از حضور یکایک مردم در کشور می‌جوشد اثرات خود را گذاشته است؛ شاید در مناسبت‌های گذشته جریانات ضد امنیتی و ضد انقلاب سعی می‌کردند به نوعی حضور خود را نشان دهند و به نوعی دست به کارهایی بزنند و تهدیدهایی را بیافرینند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: الحمدالله در این دوره نسبت به انتخابات گذشته و برنامه‌های گذشته شاهد افت این معنا هستیم؛ البته نه اینکه نبوده، موارد متعددی بوده، ضرورتی ندیدیم این موارد جزئی را به اطلاع مردم برسانیم و احیانا مایه تشویش خاطر مردم شویم.

علوی افزود: الحمدالله هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و اشراف اطلاعات فراگیر آن‌ها که به لطف پروردگار تا کنون نقطه کوری نداشته موجب شده هر حرکت مشکوکی که باعث صدمه به امنیت و آرامش کشور در ایام انتخابات می‌شود شناسایی شود و همه آن‌ها زیر ضربه بروند.

وی ادامه داد: چندین گروه کوچک و نیمه بزرگ زیر ضربه رفتند و تا کنون هیچ موردی که جریان‌های ضد انقلاب وضد امنیتی توانسته باشند آسیبی به امنیت کشور در این روز حضور پرشکوه مردم برسانند نداشته ایم.

وزیر اطلاعات گفت: همکاران ما در سطح کشور با هوشیاری تمام شرایط را رصد می‌کنند و یا مشاهده کوچکترین حرکت مشکوکی آن را زیر نظر می‌گیرند و به موقع هم اگر ببینند توطئه‌ای از سوی دشمن است ضربه وارد می‌کنند.

علوی افزود: مردم ما توانمندی سربازان گمنام را باور کردند و همه نیروهایی که در امنیت کشور تاثیرگذار هستند از ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و مدیریت سیاسی وزارت کشور و استانداری‌ها و فرمانداری‌ها باهم افزایی درحال کار هستند.

علوی افزود: طبیعی است که نقش وزارت اطلاعات در تامین امنیت داخلی محوری است و تا این لحظه هیچ گونه اتفاق ضد امنیتی نداشته ایم و انشاءالله که تا پایان زمان رای گیری نخواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها