رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد:

ارسال ملزومات انتخابات به اقصی‌ نقاط کشور

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تمام ملزومات مربوط به انتخابات از تعرفه‌ها تا صندوق‌ها و سایر امکانات اخذ رای با رعایت مصالح امنیتی و حفاظتی به گونه‌ای که هیچ آسیبی هم به آن‌ها وارد نشده باشد به اقصی نقاط کشور ارسال شده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۰۱
ارسال ملزومات انتخابات به اقصی‌ نقاط کشور

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، علی اصغر احمدی در ارتباط تلویزیونی با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما اظهار کرد: علاوه بر ۶۳ هزار و ۴۲۹ شعبه اخذ رای داخل کشور، در ۱۰۳ کشور بالغ بر ۳۱۰ شعبه اخذ رای با هماهنگی شورای نگهبان برای هموطنان خارج از کشور جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی کرده ایم.

احمدی با بیان اینکه کلیه متولدین ۲۹ اردیبهشت ۱۳۷۸ و قبل آن می‌توانند در انتخابات فردا شرکت کنند، گفت: تمام ملزومات مربوط به انتخابات از تعرفه‌ها تا صندوق‌ها و سایر امکانات اخذ رای با رعایت مصالح امنیتی و حفاظتی به گونه‌ای که هیچ آسیبی هم به آن‌ها وارد نشده باشد به اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه در یک شعبه اخذ رای حداقل ۵ تا ۷ نفر منتخب هیات اجرایی هستند که کار انتخابات را انجام می‌دهند، حداقل دو یا سه نفر از نیروی انتظامی حفاظت شعبه را بر عهده دارند؛ حداقل ۳ ناظر از شورای نگهبان حضور دارند، یک نفر از هیات بازرسی و یک نماینده فرماندار حضور دارند گفت: مردم مطئن باشند فرزندانشان در پای شعب اخذ رای امانتدار شما هستند و اصلا زمینه تخلف و یا تقلبی که به ذهن برخی می‌رسد، وجود خارجی ندارد.

احمدی افزود: در ۴ حوزه انتخابیه «اهر و هریس» و «مراغه و عجب شیر»، «اصفهان» و «بندرلنگه، پاریان و بستک» انتخابات میان دوره‌ای مجلس برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در ادامه چند توصیه را مطرح کرد و گفت: مردم اولا شناسنامه‌ها و کارت ملی یا شماره ملی هایتان را آماده کنید؛ اگر در اختیار ندارید به سازمان ثبت احوال مراجعه کنید تا فوری به شما بدهند؛ در ساعات ابتدایی فردا در شعب اخذ رای حضور پیدا کنید.

وی در پایان با بیان اینکه به مردم قول می‌دهیم حتما حق الناس را رعایت کرده و امانتدار رای شما خواهیم بود، خاطرنشان کرد: آقایان قالیباف و جهانگیری به ترتیب به صورت کتبی با ارسال نامه‌ای به ستاد انتخابات کشور انصراف خودشان را از انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها