برای مقابله با حملات آمریکا

کره‌شمالی دیوار حفاظتی می‌سازد

حملات موشکی کروز آمریکا به یک پایگاه هوایی در سوریه موجب شده تا کره شمالی ساخت دیوارهای حفاظتی برای مقابله با چنین حملاتی را در دستور کار قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۹۹
کره‌شمالی دیوار حفاظتی می‌سازد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، اخبار منتشر شده در رسانه های منطقه حاکیست که مقامات کره شمالی به ارتش دستور داده اند دیواره های حفاظتی را برای برخی از مکان های حساس ایجاد کنند تا از حملات احتمالی موشکی آمریکا در امان بمانند.

خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی روز پنجشنبه اعلام کرد که پرتاب 50 فروند موشک «تام هاوک کروز» آمریکا به سوریه نگرانی هایی را برای مقامات کره شمالی ایجاد کرده است.

بخصوص اینکه اکنون آمریکا می گوید قصد دارد در همه جنبه ها و زمینه ها کره شمالی را تحت فشار قرار دهد تا دست از برنامه هسته ای تسلیحاتی خود بردارد.

گزارش خبرگزاری کره جنوبی حاکی است که دیوارهای حفاظتی که در کره شمالی حال ساخت می باشد در صورت برخورد موشک ها با آن ممکن است خود باعث بروز خساراتی برای این کشور شده و ترکش های آن به زخمی و کشته شدن مردم و نیروهای نظامی منجر شود.

البته دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تازه ترین اظهار نظر خود در ملاقات فرستاده رئیس جمهور کره جنوبی با وی در آمریکا گفت که می خواهد به همراه کره جنوبی مساله هسته ای کره شمالی را حل کند و اگر امکان داشته باشد می خواهد موضوع به شکلی صلح آمیز حل و فصل شود.

نیروهای آمریکایی در کره جنوبی همچنین در روزهای اخیر تمریناتی برگزار کرده اند که از اهداف آن حمله به تسلیحات هسته ای کره شمالی و تخریب آنها بوده است.

در این رزمایش همچنین از نیروهای دریایی، زمینی، کشتی های جنگی و بالگردهای دو کشور استفاده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها