رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

لایحه جامع قانون انتخابات، خرداد ماه بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از ارائه لایحه جامع قانون انتخابات توسط دولت خبر داد و گفت: طبق این لایحه همه انتخابات‌ها در کشور دارای یک قانون خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۵۳
لایحه جامع قانون انتخابات، خرداد ماه بررسی می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تبلیغات شوراهای شهر به خصوص در مرکز استان البرز گفت: بنده از عملکرد کمیته امحا به صورت نسبی راضی هستم اما به طور کلی در این خصوص نارضایتی وجود دارد.

وی افزود: البته بخش زیادی از تخلفات به دلیل بالا بودن تعداد نامزدهای انتخابات است زیرا وقتی تعداد زیاد باشد محل تبلیغات به خصوص مرکز شهر نیز شلوغ خواهد شد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در ادامه با بیان اینکه باید برای کاهش داوطلبان انتخابات شوراها چاره‌ای اندیشید، تصریح کرد: بررسی‌هایی در زمینه تبلیغات نیز صورت گرفته، به صورتی که یا نوع تبلیغات تغییر کند و اینکه مکان‌هایی خاص در شهر برای تبلیغات در نظر گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ارائه لایحه جامع قانون انتخابات توسط مجلس به دولت در خردادماه خبر داد و گفت: مجلس در ماه آینده این لایحه را مورد بررسی قرار خواهد داد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: طبق این لایحه، چهار قانون مربوط به انتخابات شوراها، مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری تجمیع شده و یک قانون جامع، همه این انتخابات را پوشش می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها