فرماندار رودسر در خصوص شلیک گلوله به یکی از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کلاچای و انگیزه‌های متهم توضیح داد.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۳۹
جزییات شلیک به نامزد انتخاباتی در کلاچای

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از صدا و سیمای مرکز گیلان، امیر جانبازی، انگیزه شلیک گلوله به یکی از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کلاچای را مسایل شخصی اعلام کرد.

وی افزود: این نامزد انتخاباتی که «ک.ع» نام دارد وکیل دادگستری بوده و پیش از این وکالت پرونده طلاق ضارب و همسرش را بر عهده داشت که در نهایت به جدایی انجامید.
جانبازی با اشاره به اینکه این نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر کلاچای بعد از طلاق با همسر سابق ضارب ازدواج کرده گفت: ضارب با انگیزه انتقامجویی حدود ساعت ۲۱ دیشب به نامزد انتخاباتی که در مسجد «گیل کلایه» محله پلرود شهر کلاچای در حال سخنرانی بود از پشت پنجره با اسلحه شکاری شلیک و وی را از ناحیه کتف مجروح کرد.
فرماندار رودسر تصریح کرد: نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر کلاچای بلافاصله به بیمارستان شهید انصاری رودسر منتقل و مورد عمل جراحی قرار گرفت که پزشکان 25 ساچمه از بدنش بیرون آوردند.
امیر جانبازی با بیان اینکه نامزد انتخاباتی، ضارب و همدستش را هنگام شلیک دیده است، گفت: این 2 مظنون شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات در خصوص این حادثه آغاز شده است.
احسان وکیلی، دادستان رودسر هم گفت: انگیزه ضارب در حمله مسلحانه به نامزد انتخاباتی شخصی بوده و هیچ ارتباطی با انتخابات ندارد.
گفتنی است؛ داوطلب نامزد مضروب انتخابات شورای اسلامی شهر کلاچای هم اکنون در بیمارستان بستری بوده و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها