گفت و گوی اختصاصی جام جم آنلاین با صداپیشه مشهور روسیه ای

آلینا کوکوشکینا از «ماشا» می‌گوید / ماشا بیش فعال است

مجموعه انیمیشن «ماشا و خرسه» از جمله جذاب ترین کارتون های در حال پخش در سراسر دنیا است. این انیمیشن که ساخت کشور روسیه است، این روزها در ایران هم با دوبله رسمی و به طور گسترده در قالب شبکه نمایش خانگی توزیع شده و در دسترس خانواده ها قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۳۴
آلینا کوکوشکینا از «ماشا» می‌گوید / ماشا بیش فعال است

به گزارش جام جم آنلاین، کارگردانی این مجموعه را «اولگ کوزُوکُو» بر عهده دارد و یک دختر 16 ساله روسیه ای ساکن مسکو هم به نام «آلینا کوکوشکینا» به شخصیت دوست داشتنی ماشا، جان بخشیده و به جای او صحبت کرده است.

کوکوشکینا به واسطه این شخصیت امروز در روسیه و حتی کشورهای دیگر بسیار شناخته شده است، جام جم آنلاین با او از طریق صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های مجازی ارتباط گرفت و با توجه به طرفدارانی که این مجموعه در ایران دارد و حتی عروسک های آن هم تولید شده است، چند پرسش را برای او ارسال کردیم.

آنچه در ادامه می خوانید متن پرسش ها و پاسخ های کوکوشکینا به جام جم آنلاین است.

خانم کوکوشکینا از زندگی خودتان و چگونگی پیوستن به مجموعه «ماشا و خرسه» و خلق شدن این شخصیت با صدای شما برای ما بنویسید.

من متولد 26 سپتامبر 2001 در شهر مسکو هستم و با مادرم زندگی می کنم، پروژه ماشا و خرسه در سال 2008 کلید خورد (Animaccord Animation Studio) از من دعوت به همکاری کرد و فصل اول آن همزمان با ژانویه سال 2009 برای نخستین بار از شبکه Russia1 پخش شد. در واقع من خیلی سن کمتری از الان داشتم که به جای ماشا صحبت کردم. فصل سوم این انیمیشن با فاصله 7 ساله در سال 2015 ساخته شد.

می دانید چقدر این انیمیشن در دیگر کشورها مورد استقبال قرار گرفته است؟

تا آنجا که من می دانم به 25 زبان ترجمه شده است و در بیشتر از 100 کشور هم پخش شده است و در سایت هایی مانند یوتیوپ هم بالای 300 میلیون بار تماشا شده است.

در ایران سه فصل از انیمیشن ماشا و خرسه را مردم تماشا کرده اند، آیا این مجموعه به پایان رسیده است؟

خیر تمام نشده است و تا آنجا که من می دانم 23 اپیزود دیگر هم دارد ساخته می شود و در سال آینده پخش می شود.

ماشا از نظر شما چگونه دختری است؟

ماشا کودکی سه ساله است که بسیار شیطان و (hyperactive) بیش فعال است ، او دنیای خاص و عجیب و غریب خودش را دارد، من نمی توانستم به جای او خوب بخندم و در فصل اول مادرم در کنار من خنده های ماشا را صداگذاری کرد و در قسمت های بعدی پدر و مادر ماشا هم قرار است اضافه شوند. شخصیت ماشا یک پارادوکس هم دارد با آنچه بزرگسالان انجام می دهند.

چرا شخصیت خرس برای این انیمیشن انتخاب شده است؟

اینجا روسیه است و خرس معناهای خوبی دارد، خرس نماد قدرت است و در داستان های روسیه ای شخصیت باسابقه ای است. خرسی که در انیمیشن می بینید یک خرس بازنشسته سیرک است که در طول پخش به دوران کودکی این خرس هم اشاره می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۳
بینام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
۱
۲
وقتی اینگونه افراد وشخصیتها معرفی میشوند هم بینهایت خوشحال واز طرفی بی نهایت غمگین میشوم.خوشحال از اینكه چنان فرصت وموقعیتی برای چنین استعدادهائی پیداشده ومهمتر انكه ان استعدادها پرورده شده اند وپدران ومادران این اشخاص سعی در تشویق وترغیب وشكوفائی استعدادشان كرده اند.وغمگین از این جهت كه پدر ومادرم بعلت بیسوادی وفقر فرهنگی حاصل از ان سعی در تحمیق فرزندانشان ونوك پیكان خانواده كه من بودم داشتند.وبدتر ازان در انجامش از هیچ كوششی دریغ نمیكردند.
محمد زند
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
۲
۱
خیلی كار قشنگ و حرفه ایی بود. به امید تكرار چنین تكنیك هایی در خبرگیری و مصاحبه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها