مرد مستاجر با انگیزه اخاذی 300 میلیون تومانی، صاحبخانه جوانش را ربود. هیچ ردی از مرد آدم‌ربا در دست نیست و سرنوشت پسر ربوده شده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۳۰۸۵۰
معمای گروگانگیری 300 میلیونی پیچیده‌تر شد

به گزارش جام‌جم، 28 اسفند سال گذشته مردی با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از ناپدید شدن پسر 30 ساله‌اش خبر داد. تحقیقات نشان می‌داد او با سوار شدن بر خودروی پژوی خود، خانه را ترک کرده و پس از آن ناپدید شده است.

با دستور بازپرس سهرابی، تحقیقات ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران در این باره آغاز شد تا این که روز بعد خانواده شاکی به پلیس آگاهی آمدند و این بار گفتند مردی تماس گرفته و مدعی شده پسرشان را ربوده و باید برای آزادی او 300 میلیون تومان بپردازند، در غیر این صورت او را خواهد کشت.

در ادامه مشخص شد صدای مرد آدم‌ربا با صدای مجید که مستاجر خانه پسرشان بود، مطابقت دارد. ماموران به خانه مجید رفتند که معلوم شد او به مکانی نامعلوم رفته و کسی از او خبری ندارد. یک ماه بعد از این آدم‌ربایی، ماموران خودروی فرد ربوده شده را بدون سرنشین در اطراف تهران کشف کردند.

با گذشت 75 روز از وقوع آدم‌ربایی ماموران در ادامه تحقیقات خود اطلاع یافتند مرد آدم‌ربا چندی قبل خانه یکی از دوستانش را به آتش کشیده است. این مرد چند روز پیش شناسایی و مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: آخرین روزهای سال گذشته بود که دوستم مجید با یک خودروی پژو سراغم آمد. می‌گفت دوستش به خارج از کشور رفته و خودرو نزد او امانت است. با هم به یک جایگاه سوخت رفتیم و بعد او از خودپرداز پول برداشت و از هم جدا شدیم. ساعتی بعد همسایه‌ام به من زنگ زد و گفت: خانه‌ات آتش گرفته است. به خانه که بازگشتم همسایه‌ها گفتند مجید خانه‌ام را آتش زده است. با بررسی این اظهارات مشخص شد، مجید با پژوی جوان ربوده شده، سراغ دوستش رفته بود.

در حالی که هیچ ردی از متهم در دست نیست، با درخواست بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران تصویر او بدون پوشش چهره در روزنامه چاپ می‌شود. چنانچه هموطنان از مخفیگاهش خبر دارند با پلیس 110 یا اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها