فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری ۳ آدم ربا و آزادی فرد ربوده شده در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۴۳
پایان آدم ربایی در چابهار پس از 48 ساعت

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ حیدرعلی کیخامقدم گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن جوانی ۳۲ ساله در شهرستان چابهار تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی برای شناسایی متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با پایش‌های اطلاعاتی و بررسی و تحقیقات به عمل آمده، مخفیگاه گروگان گیران را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی بلافاصله تعداد چند اکیپ از ماموران به آدرس مورد نظر عزیمت و سه آدم ربا را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

سرهنگ کیخامقدم با بیان اینکه انگیزه آدم ربایان از این آدم ربایی اختلافات مالی و شخصی با فرد ربوده شده بود، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب و توقیف یک دستگاه خودرو از مخفیگاه آدم ربایان، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که متخلفان اقدام به بر هم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه و خدشه دار کردن آسایش شهروندان کند و در صورت بروز هنجارشکنی و اقدامات غیرقانونی برخورد قاطعی با آنان خواهد شد.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها