مرد 30 ساله برای این‌که راهی زندان نشود، در مسیر کلانتری به دادسرا سرباز محافظ را با همدستی دوستش به گروگان گرفت. مجرم سابقه‌دار پس از زندانی کردن سرباز در باغی، گریخت.
کد خبر: ۱۰۳۰۳۴۳
گروگانگیری سرباز محافظ برای فرار

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در محله شاپور تهران به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شده و به راننده اخطار دادند که او توجهی نکرد. او با تصادف با خودروی پلیس قصد فرار داشت که موفق نشد. دیروز این متهم برای ادامه تحقیقات به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران نزد قاضی مرشدلو منتقل شد.

متهم جوان به قاضی پرونده گفت: باتری‌ساز خودرو هستم و مدتی است معتاد شده‌ام. چهار سال پیش نیز با زنی عقد موقت کردم. او باردار بود و چند هفته پیش فوت کرد. اوایل بهمن سال گذشته به خاطر حمل چاقو بازداشت شدم. به خاطر نگرانی خانواده‌ام و باردار بودن همسرم می‌ترسیدم دوباره به زندان بیفتم. همان‌جا وسوسه شدم فرار کنم. روز بعد که قرار بود به دادسرا بروم، خواهر و پدرم نیز همراهم بودند. در میان راه خواهرم حالش بد شد و به بهانه تماس با اورژانس با دوستم تماس گرفتم و درخواست کمک کردم. چند دقیقه بعد دوست سابقه‌دارم همراه مردی با خودرویی آمدند. پدرم ماند تا اورژانس بیاید. آنها سرباز را فریب دادند و گفتند همراه من سوار شود تا ما را به دادسرا ببرند. در میانه راه دوستم تغییر مسیر داد و به جای رفتن به دادسرا به سمت خارج از تهران حرکت کرد. او با قمه سرباز را تهدید و دستبند را باز کرد و به دستان سرباز زد و چشمان او را با پارچه‌ای بست. او را به باغی اطراف تهران برده و در اتاقک باغ زندانی کردیم.

متهم روانه بازداشتگاه پلیس شد و دو همدستش تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها